beantwoord

Niet bereikbaar na nummerbehoud

• 25 oktober 2013
  • 5 reacties
  • 1631 keer bekeken

Na een hoop getob met een tmobile is mijn contract per direct ontbonden en per vandaag zou mijn nummer overgezet worden.
Echter ben ik al uren niet bereikbaar en mijn telefoon herkent ook geen simkaart.
Inloggen op mijn telfort lukt niet want wachtwoord wordt per sms gestuurd en deze komen niet binnen.
Wat moet ik nu nog verder doen? Al meerdere malen telefoon aan en uitgezet en simkaart eruit gehaald.
Graag uw reactie zodat ik snel weer bereikbaar ben.
icon

Beste antwoord door Denise 28 oktober 2013, 14:13

Welkom op het forum Kleefjes!

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, is jouw simkaart wel al geactiveerd?

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Denise

Denise

Ha Denise,

Inmiddels gelukt! Ze hadden de verkeerde simkaart geactiveerd!
Ik had eerst een microsimkaart maar omdat deze niet in mijn telefoon paste, kreeg ik 2 dagen later een grotere simkaart opgestuurd. Nu hadden ze de micrisim geactiveerd....
Maar ik kan weer bellen en het beste nieuws is dat ik nu wel bereik heb hier in huis! 😉
Hoi. Ik heb sinds 13 juni een klein abonnement bij telfort, ik was overgestapt van een Lebara prepaid kaartje. Ik zou de 13e een dag slecht bereik hebben omdat ik nummerbehoud heb gevraagd.,maar het is ondertussen de 15e en ik heb geen bereik, kan dus niet bellen of gebeld worden. Heeeel vervelend. Ik kan wel gewoon inloggen op 'mijn telfort', en daar staat dat ik nog al mijn beltegoed heb.
Badge +2
Waarschijnlijk heb je de Telfort simkaart te vroeg in je mobiel gedaan. Dit moest pas nadat het bereik van de Lebara sim weg viel.

Wil je je telefoon eens volledig uit en aan zetten...?
Reputatie 3
@Nickyoomes,

Welkom op het forum! Zoals Matthijs1986 aangeeft, kun je jouw mobiel helemaal uit- en aanzetten? Als dat niet helpt, kijk ik graag met je mee of alle instellingen correct staan. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privéberichtkun je deze gegevens aan mij kenbaar maken.

Ingrid

Reageer