beantwoord

Niet aangemeld op netwerk na nummerbehoud

• 17 september 2013
  • 6 reacties
  • 2343 keer bekeken

Per vandaag (17 sep) is mijn nummer overgenomen door Telfort. Ik kom van een andere provider af en heb vorige maand besloten om per september over te stappen naar Telfort, met nummerbehoud.
Vanochtend kreeg ik een SMS van Telfort waarin stond dat nummerbehoud succesvol verlopen was en dat ik per heden telefonisch bereikbaar ben op mijn eigen nummer. Maar zodra ik wil bellen krijg ik de melding dat ik niet ben aangemeld op het netwerk. En wat ik ook doe (zoals simkaart opnieuw erin doen, telefoon aan en uitzetten) niets helpt. Ook lukt het inloggen niet bij "mijn Telfort". Ik baal hier goed van. Ik kan Telfort niet bereiken, noch per email want het aanmelden lukt niet, noch telefonisch want ik kan niet bellen.Wat is hier aan de hand en waarom stuurt Telfort mij vandaag een SMS waarin staat dat alles gelukt is??
icon

Beste antwoord door Denise 18 september 2013, 10:00

Welkom op het forum sunshinegirl!

Het is duidelijk dat dit verwarring heeft veroorzaakt, mijn excuses hiervoor. Waarschijnlijk is de simkaart nog niet geactiveerd. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer via een privébericht. Na ontvangst zal ik de simkaart voor je activeren.

Denise
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum sunshinegirl!

Het is duidelijk dat dit verwarring heeft veroorzaakt, mijn excuses hiervoor. Waarschijnlijk is de simkaart nog niet geactiveerd. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer via een privébericht. Na ontvangst zal ik de simkaart voor je activeren.

Denise
Beste Denise,
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik heb je een PB gestuurd.
Groetjes, Elsemiek
Hallo Denise,

Ik heb je vanmorgen een PB gestuurd met daarin de gegevens waar je om vroeg. Ik kan nog steeds niet bellen (ben nog niet aangemeld op 't netwek). Heb je enig idee hoe lang het in de regel duurt eer ik ben aangemeld op het netwerk?
Reputatie 3
Badge +1
@Elsemiek,

Welkom op het forum! Ik heb het nagekeken en zie dat data is verbruikt en je bent aangemeld op het netwerk. In jouw privébericht gaf je aan dat je jouw Vodafone simkaart er niet uit kreeg. Uiteraard werkt het alleen met jouw Telfort simkaart in het toestel.

@sunshinegirl,

Het is mogelijk dat dit aan een probleem in het toestel ligt. Kun je jouw simkaart in een ander toestel testen en mij de uitkomst laten weten?

Denise
Hoi Denise,

Het is eindelijk in orde! Het heeft even geduurd maar ik ben aangemeld op het netwerkt en kan tevens inloggen op Mijn Telfort. Bij deze is de case gesloten.
Reputatie 3
Badge +1
@sunshinegirl,

Wat fijn dat het werkt! 🙂 Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Denise

Reageer