beantwoord

neem nooit telfort al is het je enige mogelijkheid

• 3 december 2014
  • 12 reacties
  • 1072 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 4 reacties
ze komen aan je deur om te vragen of je van adsl naar glasvezel wilt, dan zeg je ja is goed. geeft een datum wanneer je wilt overstappen en je gegevens die hebben ze ineens niet meer dan. nou volgende dag bellen ze je op je bankrekening klopt niet je adres klopt niet, vreemd weet zelf wel waar ik woon deed namelijk zelf de deur open. weet toch zeker zelf wat me rekeningnummer is maar telfort weet het beter. daarom had de verkoper aan de deur geen gegevens toch? dan blijkt de datum er niet meer in te staan dus bellen ze voor een afspraak die dezelfde week moet plaatsvinden in plaats januari. dan komt de monteur glasvezel actief maken moet hij 3 keer voor terug komen. dan komt er een monteur om het aan te sluiten ben je de hele dag voor thuis komt deze monteur en binnen 3 minuten was deze zonder info weg. maar de diensten waren al door adsl aan glasvezel gegeven. glasvezel lukt niet dus je hebt geen diensten. ga je naar d telfort winkel daar hoor je dat er storing is door waarschijnlijk de glasvezelkabel buiten het huis. had die monteur ook kunnen uitleggen maar ja het was kwart over 4 dus die wou snel naar huis denk ik. dan hoor je dat je de volgende dag weer adsl kan gebruiken dat zou vrijdag zijn maar ja niets dat is niet gebeurd. dus weer naar de telfort winkel omdat je telefoon het niet doet zelfs geen 112. daar hoor je dat het zaterdag zou werken. oke gelukkig maar denk je ondertussen belt telfort en beloofd het zo snel mogelijk op te lossen. maandag nog niets gebeurd, wel wordt er beloofd dat dinsdag uiterlijk alles zou werken. glasvezel zou namelijk me contract niet terug gezet hebben maar op gezegd. dan gooit de klantenservice de hoorn er ook nog op omdat je niet mag zeggen dat je zelfs geen 112 kan bellen.dinsdag nog niet verholpen. vandaag woensdag weer naar de telfort winkel diensten zouden werken, ja internet en tv helaas gister avond de dokter nodig maar nee we konden niet bellen dus de buren gevraagd om te mogen bellen. dus was ik erg boos natuurlijk ik heb mobiel maar die is niet thuis als ik werk dus kan me vriendin met kinderen niet bellen als er iets is. in de winkel in almere zijn hele aardige werknemers hadden gedult met me boosheid en hebben me goed geholpen zou vandaag of morgen ochtend de diensten weer allemaal kunnen gebruiken. kom je thuis belt telfort door een fout bij hun kan het pas hopelijk vrijdag verholpen worden. hun problemen worden die van de klant. als je je rekening niet betaald oke sluit maar af, maar wij betalen altijd optijd en vaak bedragen van boven de 200 per maand. en dan ga je zo met klanten om. adsl was altijd goed zijn waren we erg tevreden over maar dit is niet normaal. zolang alles werkt geen probleem heb je de klantenservice nodig dan is het een drama. wat zeggen ze zelf we moeten eerst het probleem bij ons oplossen en dan pas bij de klant. ze praten niet over een tegemoetkoming of iets ze houden geen rekening dat je al een week je diensten die je betaald hebt niet kan gebruiken. en dank krijg je nog een rekening van glasvezel wat niet eens is aangesloten of je die even wilt betalen. zonder te zorgen dat de klant weer blij is kijken ze alleen maar hoe ze dubbel geld kunnen krijgen. klanten tellen niet meer ze hebben er toch genoeg zo niet even een aanbieding dan zitten de mensen er een jaar aan vast en dan behandelen we ze als het bedrijf geen klanten nodig heeft. welke problemen de klant heeft door deze fout maakt hun niet uit dus neem geen telfort als het niet hoeft.
icon

Beste antwoord door Stephen 23 december 2014, 14:43

@amb,

Welkom op het forum!

Excuses voor de zeer de zeer late reactie. Spijtig om deze gang van zaken te vernemen.
Is alles inmiddels opgelost? Indien je het op prijs stelt wil ik wel een verzoek voor je indienen om jou tegemoet te komen.
Hiervoor ontvang ik graag je NAW-gegevens in een privébericht.
Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@amb,

Welkom op het forum!

Excuses voor de zeer de zeer late reactie. Spijtig om deze gang van zaken te vernemen.
Is alles inmiddels opgelost? Indien je het op prijs stelt wil ik wel een verzoek voor je indienen om jou tegemoet te komen.
Hiervoor ontvang ik graag je NAW-gegevens in een privébericht.
Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Badge +1
Beste Stephen van Telfort,
Je kan dit topic toch niet als opgelost zetten met de vraag daarin of het inmiddels opgelost is.
Notabene pas een reactie na 23 dagen.
Jullie hebben allemaal braaf in je footnote staan dat jullie reageren binnen drie werkdagen.
Dat is in dit geval dus 3 weken te laat en geen eenmalig incident.

Ik zie jullie (Telfort) zo vaak sorry sorry sorry schrijven voor een late reactie.
Waarschijnlijk hebben jullie het beren druk maar dan val je op het gegeven moment door de mand.
Ik snap ook best dat jullie topics graag afgewerkt willen hebben maar doe dat dan als het echt zo is.

Ik ben zelf erg blij met mijn internet verbinding van Telfort.
Maar dit wilde ik jou (jullie) toch graag terugkoppelen.
Reputatie 8
Badge +16
@dorus,

Ik waardeer je feedback en interactie enorm en ben ook blij dat je tevreden bent met de diensten die wij leveren.
Dit topic is ook niet opgelost laat daar geen verwarring over ontstaan. Zodra het is opgelost plaats ik er een slotje op. Ik ben benieuwd of alles inmiddels naar behoren is opgelost maar daarbij geef ik ook aan dat ik een verzoek wil indienen voor een tegemoetkoming. Uit de reactie van amb kan ik opmerken dat deze zeer ontevreden is en terecht! Vandaar dat ik graag mijn uiterste best wil doen om amb weer tevreden te krijgen. Pas dan is het opgelost.

Het klopt dat er nog steeds te laat wordt gereageerd op topics zoals hier het geval is. Wij doen er alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Blijf ons vooral hierop wijzen zou ik zeggen want dat stimuleert ons nog meer.
Dus bij deze hartstikke bedankt voor je terugkoppeling. :D

Stephen
of het al is opgelost?? Nou ik heb nu een nieuw contract bij adsl omdat tot nu toe glasvezel niet werkte. de monteur is nu voor de 7de keer geweest. en nou werkt het zoals het zou moeten werken. Ik moet alleen nog het alles in huis aansluiten, de monteur die daarvoor zou komen is toen geweest en had dus geen signaal in huis en is dus weggegaan. en nou zegt telfort dat dat mijn probleem is omdat ze 1 keer komen en dan had ik maar moeten zorgen dat het in orde was zodat hij zijn werk kon doen. maar de monteur die hier de modem kwam aansluiten die moest daarvoor 3 keer terug komen, en werd bij de derde keer zo boos dat hij aan de kabel trok. dus daar was het al fout gegaan en daarna kwamen ze van 2 verschillende bedrijven langs en gaven elkaar de schuld. ik ben maar klant en hoor eigenlijk hier niets mee te maken hebben moeten ze lekker bij jullie op kantoor doen. ik hoef eigenlijk alleen maar te betalen en jullie diensten te ontvangen en verder niets. ze gaven elkaar de schuld dat ze hun werk niet goed deden en uiteindelijk hadden ze eindelijk het probleem gevonden modem stuk en de blauwe en groene draad waren verkeerd om aangesloten. gek eigenlijk dat de monteur die de modem heeft aangesloten hier vertelde het al jaren te doen en ongeveer wel 10 tot 15 keer per dag. en dan heb je maar 2 draadjes en dan nog verkeerd om aansluiten ook, maar ja je mag daar niets van zeggen omdat telfort meteen de hoorn erop gooit als je maar iets zegt wat niet naar hun zin is. of ze zeggen zelfs je contract op. maar zelf opzeggen omdat je niet tevreden bent kan niet door je contract. en een een verzoek indienen om mij tegemoet te komen is aardig van u maar daar schiet ik niets mee op. ik hoor alleen maar dat jullie 50 euro voor het ongemak mogen geven en daar is het mij ook niet eens om te doen. maar als u wilt weten wat hier de schade is geweest nou komt het dan: 11 dagen thuis moeten blijven omdat de monteur kon komen en ik werk voor mezelf dus kon ik het uitzendburo bellen voor iemand die mijn ritten kon rijden. 1 week helemaal niet bereikbaar dus klanten konden niet bellen om werk aan te bieden en juist voor sinterklaas en kerst is het voor ons met pakketten rondbrengen juist druk en 1 week heel slecht bereikbaar. 1 vaste klant helemaal kwijt die klant had er geen begrip voor. gelijk had hij omdat mensen afhankelijk zijn van hem 24 uur per dag. gaat om nierspoeling dus willen ze iemand die altijd klaar staat maar voor mij wel een klant weg waar 1 persoon de hele maand voor rijd. en dan nog dat je prive niet bereikbaar bent mensen die voor je deur staan omdat ze denken dat er iets gebeurd kan zijn met de kinderen bijvoorbeeld. maar we hebben het opgelost zonder telfort gewoon toch een 2de mobiele telefoon erbij. dus 50 euro is om te lachen maar een oplossing zou zijn dat jullie dat investeren in opleidingen voor de klantenservice. dan zouden jullie mischien niet zoveel klachten krijgen en geld overhouden uiteindelijk. maar nu gebruiken we dus nog steeds geen glasvezel we hebben een monteur gebeld voor een afspraak die dat hier komt doen zonder telfort en dan betalen we maar de kosten zelf en hopen we dat het uiteindelijk goed aangesloten wordt en we het eindelijk na bijna 2 maanden kunnen gebruiken. ook zou het echt fijn zijn als jullie duidelijk vertellen wat de voorwaarden zijn omdat er echt veel extra kosten bij komen. dus gratis aangesloten en gratis monteur dat moeten jullie niet zeggen of de pakketten zo compleet maken dat je geen spullen bij hoeft te kopen. het is alleen gratis als je je tv en computer gelijk naast de modem zet dus bij ons zou dat bij de voordeur zijn in de gang. maar we weten nu al zeker dat we na juli niet meer verder gaan met telfort heb er spijt van weg te zijn bij upc dat was ook niet altijd best maar telfort laat zien dat het nog slechter kan. en dan zeggen ze nog dat wat wij hebben meegemaakt 1 tot 2 keer per jaar gebeurd waar het zo extreem fout gaat. dus zeker niet overstappen als je al telfort hebt van adsl naar glesvezel en anders helemaal geen telfort.
Reputatie 8
Badge +16
@amb,

Bedankt voor je reactie. Om je beter van dienst te kunnen zijn heb ik je NAW-gegevens nodig. Na ontvangst duik ik hier verder op in. Stuur je mij deze in een privébericht? Alvast bedankt en excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
waarom prive berichten mensen moeten toch kunnen zien hoe jullie iets oplossen ik ben van mening dat het gewoon open kan maar als je iets hiervan wilt zien kijk maar op ****** hsnr ***. maar heb net ook mail van Rilana Verzijden gekregen dat ze ermee bezig is
Reputatie 8
Badge +15
waarom prive berichten mensen moeten toch kunnen zien hoe jullie iets oplossen ik ben van mening dat het gewoon open kan maar als je iets hiervan wilt zien kijk maar op ****** hsnr ***. maar heb net ook mail van Rilana Verzijden gekregen dat ze ermee bezig is
Hij wil alleen je Naam, Adres, Woonplaats (naw) gegevens etc. Dat is namelijk persoonlijke informatie waarvan het niet de bedoeling is dat je die op een openbaar forum plaatst.
Met de NAW gegevens kan hij de gegevens controleren en met je meekijken naar de aansluiting.
Reputatie 8
Badge +16
@amb,

Alleen je persoonlijke gegevens had ik graag van je in een privébericht ontvangen zoals ik heb gevraagd. Je postcode en huisnummer heb ik daarom ook verwijderd omdat het niet toegestaan is om persoonlijke gegevens openbaar te maken op het forum.
Ik heb het een en ander uitgezocht in het systeem en zie inderdaad dat Rilana ermee bezig is. Zojuist heb ik Rilana om een update gevraagd en zo gauw ik deze heb ontvangen breng ik je op de hoogte. In de tussentijd kun je mij altijd benaderen voor vragen of opmerkingen die je via dit topic kunt posten of per privébericht. Ik hou dit graag voor je in de gaten totdat het helemaal is opgelost. Excuses voor het ongemak en mocht je vandaag niks meer van mij vernemen dan wens ik je alvast fijne feestdagen. :)

@Koffiemok,

Bedankt! :D

Stephen
heel duidelijk allemaal telfort ontbind liever het contract dan dat ze gaan zorgen dat alles naar behoren werkt. 2 maanden betaald zonder diensten te hebben gehad. geweldig zo een bedrijf een probleem oplossen kunnen ze niet. kijken helemaal niet welke kosten een klant extra maken dus mensen echt waar de klantenservice hebben alleen maar een grote mond. telfort levert geen diensten naar behoren en oplossen vinden ze te veel werk en belachelijk vind ik het dat de klant blijft zitten met zoveel gemaakte kosten
Reputatie 8
Badge +16
@amb,

Ik heb begrepen dat je niet meer wilt overstappen van ADSL naar glasvezel. Klopt dit? Onze klachtenafdeling heeft dit in behandeling.
Kun jij mij aangeven om welke kosten het precies gaat? Ik lees dit graag van je.

Stephen
ik lees dit nu pas zelf ik heb telfort gevraagd dit er vanaf te halen. Ik heb zeker wel wat problemen gehad met telfort maar niets wat niet verholpen kon worden. ze hebben me heel goed geholpen en ik ben erg tevreden over telfort. dit is door mijn vriendin geplaatst en vind niet dat dit op internet had hoeven komen elk bedrijf heeft zijn problemen en het gaat er om hoe ze ermee omgaan en telfort is met onze problemen erg goed omgegaan en ik ben ook meer dan blij dat het opgelost is. en de klantenservice is ook erg slecht dat zeker maar de persoon die bij de klachten afdeling werkt, die mijn problemen heeft aangepakt. heeft alles meer dan goed geregeld en alle afspraken netjes nagekomen. altijd op tijd terug gebeld dat is voor mij zeker de reden geweest dat ik klant blijf bij telfort. was dit niet zo gebeurd dan was ik zeker geen klant meer geweest bij telfort. telfort mag dus echt gaan nadenken hier over. het maakt mij ook echt niet uit welke provider mij me diensten levert maar wel hoe je behandeld wordt.
Reputatie 8
Badge +16
@amb,

Bedankt voor je bericht. Het is in ieder geval fijn om je tevredenheid te vernemen en dat je bij ons blijft. :D
Alleen ben ik nu niet op de hoogte wat de huidige stand van zaken is dus hoop ik dat jij mij hier duidelijkheid over kan verschaffen.

1. Zijn alle problemen opgelost of is er nog iets waarmee ik je verder kan helpen?
2. Maak je gebruik van ADSL of van glasvezel?

Ik kijk uit naar jouw reactie. Alvast bedankt!

Stephen