Nano simkaart activeren lukt niet

• 20 november 2012
  • 4 reacties
  • 2667 keer bekeken

Badge
Afgelopen vrijdagavond ben ik een nieuwe nanosim gaan halen bij de Telfort winkel. De heer in de winkel vertelde mij dat mijn nieuwe simkaart binnen 30 minuten actief zou zijn en mijn oude niet meer was te gebruiken. Ik heb dus meteen mijn nieuwe simkaart in de telefoon gedaan. Echter is deze nog steeds niet geactiveerd en inmiddels bel ik weer met mijn oude simkaart. Kan iemand mij helpen de nieuwe nanosim te activeren?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Woutertl,

Welkom op het forum! Jammer dat het niet is gelukt om de simkaart succesvol te activeren. Aangezien je oude simkaart nog werkt, ga ik er vanuit dat er bij de activatie van de  nano-simkaart iets mis is gegaan. Graag help ik je verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en simkaartnummer (nano-simkaart) nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.  

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Woutertl,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb de nano-simkaart zojuist geactiveerd. Ik adviseer je het toestel uit- en aan te zetten. Kun je mij laten weten of het werkt?

Denise
Badge
Goedenavond Denise,

Bedankt voor je berichtje.

Die nieuwe nano simcard werkte meteen na je mailtje. Bedankt voor de snelle service!

Alvast een fijn weekend,

Wouter
Ik heb gisteren mijn nieuwe iPhone 5 met de post gehad en wilde gisterenavond (zaterdagavond) mijn nanosim activeren via 0900 9596 maar er is in het keuzemenu geen optie voor het activeren van de nanosim. Ook via Mijntelfort is het mij onduidelijk hoe ik mijn nanosim zou kunnen activeren.
Heeft iemand tips? Groeten, Nicole

Reageer