beantwoord

Na activeren simkaart geen netwerk

  • 28 september 2013
  • 30 reacties
  • 4912 keer bekeken

Geachte,

Nieuwe simkaart ontvangen, geactiveerd telefonisch 
alleen werkt nog steeds niet.
Groet, olaf
icon

Beste antwoord door Denise 30 september 2013, 10:12

@Osessink, Marcokr, liess,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat de simkaart niet werkt. Mocht het nog niet gelukt zijn dan ontvang ik graag jullie naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer via een privébericht.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

30 reacties

Ik heb wel internet maar kan niet bellen.
Ander imei nummer na reparatie kan dat er mee te maken hebben?
De telefoon geeft aan geen emei nummer bekend.
De sim kaart werkt wel in een andere telefoon.
Mijn gsm is een acer s55.
Bij voorbaat dank.
Badge +2
@satish,

Super te vernemen dat je inmiddels gebruik van de simkaart kunt maken!
Dank je voor de terugkoppeling. Veel bel- en surfplezier! ;)

Daphne
Reputatie 1
Hallo Daphne,

Inmiddels doet het simkaart van Telfort!
Nadat ik mijn bericht op de forum had achter gelaten ben ik de eerst volgende keer naar een Telfort winkel gestapt en de jongens daar hebben (na een uur) geconstateerd dat mijn telefoon (iphone4) niet goed simlock vrij was gemaakt. Petje af voor de jongens die de tijd ervoor namen!
Dus ik weer met mijn telefoon naar dat zaakje-op-de-hoek en zij hebben mijn telefoon 3 uur onderhanden genomen, bleek iets te zijn in de IOS. Gelukkig viel deze "reparatie" onder service, maar heb ze toch een fooitje gegeven voor de moeite.
Ik heb nu een toestel met een werkende simkaart van Telfort!:)
Badge +2
@satish,

Welkom op het forum!

Jeetje wat heftig dat je al 2 weken niet bereikbaar bent. Hiervoor mijn oprechte excuses. Graag ga ik meteen voor jou aan de slag. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, e-mailadres, geboortedatum, 06-nummer en simkaartnummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens aan kenbaar maken. Ik wacht op jouw reactie.

Daphne
Reputatie 8
Badge +15
Simkaarten uitgestuurd door de klantenservice worden niet vooral geactiveerd. Als je de simkaart hebt ontvangen dan dien je deze nog wel zelf te activeren. Dat is wel gebeurd na het ontvangen van de nieuwe simkaart?

Werkt de simkaart wel in een ander toestel?
Dat zou ik als eerste testen.
Reputatie 1
@Denise
Ik heb maart 2015 een sim only abonnement afgesloten en heb een simkaart ontvangen welke al door klantenservice was geactiveerd. Simkaart in mijn telefoon gestopt en krijg steeds melding "Geen service".
Al meerdere malen met de klantenservice gebeld en gaven de eerste keer aan dat de simkaart defect zou zijn. Door de snelle service heb ik de volgende dag een nieuwe simkaart ontvangen, welke ook door klantenservice vooraf was geactiveerd. Helaas doet deze het ook niet en krijg dezelfde melding "Geen service". Telefoon heb ik nu wel 100x herstart, zelfs bij een zaakje-op-de-hoek mijn telefoon simlock vrij laten maken, maar nog geen netwerk.
Ik ben nu al 2 weken niet bereikbaar. Ik heb geen slecht woord over de de klantenservice, want ook zij doen hun werk uitstekend maar ik heb nu iemand nodig die hier verstand van heeft.
Graag je hulp.
Al meerdere keren gedaan maar helaas.
Kan het komen dat ik eerst microsimkaart heb gekregen maar deze paste niet en nu gewone simkaart ontvangen?
Reputatie 8
Badge +10

Vandaag klantenservice gesproken en een reset gedaan maar nog steeds melding geen netwerk. Wat nu??


Phone helemaal uitschakelen en SIM-kaart eruit halen.
Daarna SIM weer terugzetten en phone inschakelen.
Ik heb ook nieuw abonnement en nieuwe simkaart. Nummerbehoud aangevraagd en tijdelijk nummer. 
Vandaag klantenservice gesproken en een reset gedaan maar nog steeds melding geen netwerk. Wat nu??
Reputatie 3
Badge +1
@Chani,

Welkom op het forum! Ik dit direct uitgezet bij onze specialisten. Zij geven aan dat mobiel internet weer werkt. Kun je dit bevestigen? Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Chani,

Vervelend dat de simkaart niet werkt. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer sturen via een privébericht?

Denise
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn vorige simkaart was blijkbaar "kapot" en heb een nieuwe gekregen. Vanochtend gebeld om te activeren, maar doet het nog steeds niet.
Help, wat kan ik nu nog doen? Heb alles al geprobeerd. Toestel aan/uit, simkaart er in en er uit. Niets werkt.
Reputatie 3
Badge +1
@Fragola,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ook voor jou heb ik zojuist een reset uitgevoerd. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt? :)

Denise
Is dit een prive bericht?
Denise, mij lukt het niet om een prive bericht te sturen. Link werkt niet...
Reputatie 3
Badge +1
@Laurenskap,

Fijn om te lezen! :)

@Fragola,

Welkom op het forum!

Waaschijnlijk staan de netwerkinstellingen niet helemaal juist. Stuur jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht, dan kijk ik dit voor je na.

Denise
Vandaag via klantenservice mircrosimkaartvlaten activeren en oude simkaart laten blokkeren. Dit laatste is ook gedaan. Kan al uren niet bellen want nieuwe sim is niet geactiveerd...wie o wie kan mij helpen?
Hij doet het, bedankt!
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Laurenskap!

Zojuist heb ik een reset uitgevoerd, er stond iets niet juist op het netwerk. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
Reputatie 8
Badge +16
/mierenneukmodus on:

Ehhhh....telefoon aan & uit gezet....dus staat nu uit....sim kaart erin en eruit gehaald....dus geen sim aanwezig.
Tja bellen met een telefoon zonder sim die uit staat is een beetje lastig....

/mierenneukmodus off


😕
Bij mij ook een soortgelijk probleem. Gisteravond mijn nieuwe simkaart geactiveerd via mijntelfort. Mijn oude kaart is inmiddels geblokkeerd, maar ik heb nog geen bereik op mijn nieuwe, ook niet na telefoon aan-uit en simkaart erin-eruit. Onder mijn gegevens zie ik bij mijn simkaartnummer al wel het nummer van mijn nieuwe kaart staan. Dus... Wat kan ik doen? Denise, ik ben zo vrij geweest je alvast een privé bericht met mijn gegevens te sturen, hopelijk vind je dit geen probleem.

Groeten, Laurens
Reputatie 3
Badge +1
@Osessink en liess,

Erg fijn om te lezen! 🙂 Graag gedaan!

Denise
Hier werkt het ook! Bedankt 🙂
Denise,
Het werkt weer
Reputatie 3
Badge +1
@Osessink en liess,

Bedankt voor jullie aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op het netwerk. Kunnen jullie het toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt? :)

Denise

Reageer