beantwoord

Na activeren simkaart geen netwerk

• 28 september 2013
  • 30 reacties
  • 4912 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Simkaarten uitgestuurd door de klantenservice worden niet vooral geactiveerd. Als je de simkaart hebt ontvangen dan dien je deze nog wel zelf te activeren. Dat is wel gebeurd na het ontvangen van de nieuwe simkaart?

Werkt de simkaart wel in een ander toestel?
Dat zou ik als eerste testen.
Badge +2
@satish,

Welkom op het forum!

Jeetje wat heftig dat je al 2 weken niet bereikbaar bent. Hiervoor mijn oprechte excuses. Graag ga ik meteen voor jou aan de slag. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, e-mailadres, geboortedatum, 06-nummer en simkaartnummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens aan kenbaar maken. Ik wacht op jouw reactie.

Daphne
Reputatie 1
Hallo Daphne,

Inmiddels doet het simkaart van Telfort!
Nadat ik mijn bericht op de forum had achter gelaten ben ik de eerst volgende keer naar een Telfort winkel gestapt en de jongens daar hebben (na een uur) geconstateerd dat mijn telefoon (iphone4) niet goed simlock vrij was gemaakt. Petje af voor de jongens die de tijd ervoor namen!
Dus ik weer met mijn telefoon naar dat zaakje-op-de-hoek en zij hebben mijn telefoon 3 uur onderhanden genomen, bleek iets te zijn in de IOS. Gelukkig viel deze "reparatie" onder service, maar heb ze toch een fooitje gegeven voor de moeite.
Ik heb nu een toestel met een werkende simkaart van Telfort!:)
Badge +2
@satish,

Super te vernemen dat je inmiddels gebruik van de simkaart kunt maken!
Dank je voor de terugkoppeling. Veel bel- en surfplezier! ;)

Daphne
Ik heb wel internet maar kan niet bellen.
Ander imei nummer na reparatie kan dat er mee te maken hebben?
De telefoon geeft aan geen emei nummer bekend.
De sim kaart werkt wel in een andere telefoon.
Mijn gsm is een acer s55.
Bij voorbaat dank.

Reageer