beantwoord

Na activeren simkaart geen netwerk

  • 28 september 2013
  • 30 reacties
  • 4912 keer bekeken

Geachte,

Nieuwe simkaart ontvangen, geactiveerd telefonisch 
alleen werkt nog steeds niet.
Groet, olaf
icon

Beste antwoord door Denise 30 september 2013, 10:12

@Osessink, Marcokr, liess,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat de simkaart niet werkt. Mocht het nog niet gelukt zijn dan ontvang ik graag jullie naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer via een privébericht.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

30 reacties

Hoi, wij hebben hetzelfde probleem. Als je de oplossing hebt hoor ik het graag.
En hier ook precies hetzelfde probleem. Fijn zo, in het weekend.
Reputatie 8
Badge +18
@all Haal de simkaart eruit en dan er weer in ,in veel gevallen is dat de oplossing
Helaas werkt dat niet!
Reputatie 3
Badge +1
@Osessink, Marcokr, liess,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat de simkaart niet werkt. Mocht het nog niet gelukt zijn dan ontvang ik graag jullie naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer via een privébericht.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Osessink en liess,

Bedankt voor jullie aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op het netwerk. Kunnen jullie het toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt? :)

Denise
Denise,
Het werkt weer
Hier werkt het ook! Bedankt 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Osessink en liess,

Erg fijn om te lezen! 🙂 Graag gedaan!

Denise
Bij mij ook een soortgelijk probleem. Gisteravond mijn nieuwe simkaart geactiveerd via mijntelfort. Mijn oude kaart is inmiddels geblokkeerd, maar ik heb nog geen bereik op mijn nieuwe, ook niet na telefoon aan-uit en simkaart erin-eruit. Onder mijn gegevens zie ik bij mijn simkaartnummer al wel het nummer van mijn nieuwe kaart staan. Dus... Wat kan ik doen? Denise, ik ben zo vrij geweest je alvast een privé bericht met mijn gegevens te sturen, hopelijk vind je dit geen probleem.

Groeten, Laurens
Reputatie 8
Badge +16
/mierenneukmodus on:

Ehhhh....telefoon aan & uit gezet....dus staat nu uit....sim kaart erin en eruit gehaald....dus geen sim aanwezig.
Tja bellen met een telefoon zonder sim die uit staat is een beetje lastig....

/mierenneukmodus off


😕
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Laurenskap!

Zojuist heb ik een reset uitgevoerd, er stond iets niet juist op het netwerk. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
Hij doet het, bedankt!
Vandaag via klantenservice mircrosimkaartvlaten activeren en oude simkaart laten blokkeren. Dit laatste is ook gedaan. Kan al uren niet bellen want nieuwe sim is niet geactiveerd...wie o wie kan mij helpen?
Reputatie 3
Badge +1
@Laurenskap,

Fijn om te lezen! :)

@Fragola,

Welkom op het forum!

Waaschijnlijk staan de netwerkinstellingen niet helemaal juist. Stuur jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht, dan kijk ik dit voor je na.

Denise
Denise, mij lukt het niet om een prive bericht te sturen. Link werkt niet...
Is dit een prive bericht?
Reputatie 3
Badge +1
@Fragola,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ook voor jou heb ik zojuist een reset uitgevoerd. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt? :)

Denise
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn vorige simkaart was blijkbaar "kapot" en heb een nieuwe gekregen. Vanochtend gebeld om te activeren, maar doet het nog steeds niet.
Help, wat kan ik nu nog doen? Heb alles al geprobeerd. Toestel aan/uit, simkaart er in en er uit. Niets werkt.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Chani,

Vervelend dat de simkaart niet werkt. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer sturen via een privébericht?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Chani,

Welkom op het forum! Ik dit direct uitgezet bij onze specialisten. Zij geven aan dat mobiel internet weer werkt. Kun je dit bevestigen? Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Denise
Ik heb ook nieuw abonnement en nieuwe simkaart. Nummerbehoud aangevraagd en tijdelijk nummer. 
Vandaag klantenservice gesproken en een reset gedaan maar nog steeds melding geen netwerk. Wat nu??
Reputatie 8
Badge +10

Vandaag klantenservice gesproken en een reset gedaan maar nog steeds melding geen netwerk. Wat nu??


Phone helemaal uitschakelen en SIM-kaart eruit halen.
Daarna SIM weer terugzetten en phone inschakelen.
Al meerdere keren gedaan maar helaas.
Kan het komen dat ik eerst microsimkaart heb gekregen maar deze paste niet en nu gewone simkaart ontvangen?
Reputatie 1
@Denise
Ik heb maart 2015 een sim only abonnement afgesloten en heb een simkaart ontvangen welke al door klantenservice was geactiveerd. Simkaart in mijn telefoon gestopt en krijg steeds melding "Geen service".
Al meerdere malen met de klantenservice gebeld en gaven de eerste keer aan dat de simkaart defect zou zijn. Door de snelle service heb ik de volgende dag een nieuwe simkaart ontvangen, welke ook door klantenservice vooraf was geactiveerd. Helaas doet deze het ook niet en krijg dezelfde melding "Geen service". Telefoon heb ik nu wel 100x herstart, zelfs bij een zaakje-op-de-hoek mijn telefoon simlock vrij laten maken, maar nog geen netwerk.
Ik ben nu al 2 weken niet bereikbaar. Ik heb geen slecht woord over de de klantenservice, want ook zij doen hun werk uitstekend maar ik heb nu iemand nodig die hier verstand van heeft.
Graag je hulp.

Reageer