Na 10 minuten gratis bellen.

• 26 april 2012
  • 11 reacties
  • 4831 keer bekeken

Ik heb een sim only abbonement 500, ik heb dat 6 maart verlengd voor 2 jaar. Mijn vraag is val ik ook onder die regel van na 10min. gratis bellen.Mvg.Jack.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

nee helaas, het nieuwe abonnement is op 16 april in gegaan, uw abonnement kent nog de oude voorwaarden.
Hoe kun je dat nu denken jack http://forum.telfort.nl/images/smilies/redface.png

Immers bij telfort moet je namelijk de site intrepeteren als ik andere forum leden moet gelovenhttp://forum.telfort.nl/images/smilies/confused.png

Elk gesprek na 10 minuten gratis bellen
Bij Telfort bel je bij elk gesprek na 10 minuten gratis naar alle mobiele en vaste nummers in Nederland. Zo kun je lekker lang bellen zonder je zorgen te maken over een hoge telefoonrekening.

In concreto betekent dus volgens anderen dat je dit moet lezen INDIEN U EEN ABONNEMENT AFESLOTEN HEEFT NA 16 APRIL

In feite komt het er op neer dat u kennelijk de Telfort reclame uitingen en website info naar het idee van telfort dient aan te vullen en uiteraard naar hun eigen intrepetatie
Badge +4
Op de website van Telfort vind je de informatie die geldt voor de dan lopende aanbieding. In een auto-reclame zeggen ze ook niet dat het verbruik van de nieuwe Opel Astra niet geldt voor een Astra uit '95.
Je sluit bij het aangaan van een abonnement een contract af waarin de voorwaarden vast liggen. Deze veranderen niet zomaar omdat er een nieuw aanbod is.
Complete onzin reactie

Er staat nergens dat er sprake is van een aanbieding of voorwaarden

Over welke voorwaarden hebben we het, als morgen telfort besluit de prijs van een minuut te bellen over mobiel te veranderen staat dat echt nergens in voorwaarden

Er staat ook nergens dat er sprake is van een aanbod

Je lijkt niet echt te denken en\of geeft er althans geen enkele blijk van, jij leest graag voor wat moderators jouw graag laten denken

Overigens lijkt dit een copy van een eerdere post, misschien ook van jouw in een uiterste poging recht te praten wat al lang krom is???

Weet je ik had al lang het idee het er bij te laten, maar ik moet zeggen zo sta je me wel te motiveren een keer naar de reclame commissie te gaan
Badge +4
Er staan wel degelijk ergens voorwaarden. Beter kijken.
Als ze morgen besluiten de prijs te veranderen, dan doen ze een eenzijdige wijziging in de afgesproken voorwaarden bij aangaan van het abonnement en dus mag jij het contract per direct beëindigen.

Ik heb niks te maken met wat moderators 'mij graag laten denken'. Ik ben regelmatig kritisch geweest op Telfort/moderators op dit forum.

Je kunt er wel heel dramatisch over doen en allerlei aantijgingen maken, maar het komt er gewoon op neer dat jij blijkbaar niet begrijpt hoe abonnementen/contracten werken.

Veel succes bij de Reclame Code Commissie!
vreemd kom er net achter dat ik niet kan profiteren van dit voordeel hoewel mijn abbonement is ingegaan op 28-04-2012 na verlenging, ik raakte hiermee ook priveleges kwijt zoals het niet meer meenemen van je belbundel tegoeden maar profiteren van nieuwe voordeeltjes zit er ook (nog) niet in.
Nodig uitzoeken hoe dit kan als dit is ingegaan op 16-04 dan val ik daar ruimschoots binnen.
Badge +4
Inderdaad vreemd, Stefke. Neem aan dat Webcare meer info voor je heeft 🙂
Badge +2
@Stefke,

Welkom op het forum!
Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en het 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u deze gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Ik wilde even erikk danken dat die me succes wenst, dat zie ik overigens als een pure uitdaging en neem graag de handschoen op
Badge
@merah,

Als wij de voorwaarden van uw huidige abonnement hadden gewijzigd, was u hierover geïnformeerd. De informatie die u heeft gelezen staat in de shop. De informatie in de shop is voor nieuwe klanten en klanten die hun abonnement willen verlengen. Ook wordt in onze reclame gezegd: bij een nieuw Telfort abonnement zijn alle gesprekken na 10 minuten gratis (zie hieronder bij 0.30 minuut).

Op www.telfort.nl/tarieven vindt u de tarieven en voorwaarden die bij uw bestaande abonnement horen.

Laïla
Badge
@merah
Het is niet ingewikkeld en moeilijk interpreteren, het is heel simpel: Jij hebt destijds een contract getekend waarin bepaalde voorwaarden stonden. Totdat het contract op wat voor manier dan ook beëindigd wordt, zullen dus alleen die voorwaarden voor jou gelden. Punt. Dat er nu reclame voor nieuwe abonnementen op de site staat heeft daar geen donder mee te maken.

En dat is altijd al zo geweest, bij alle providers. Ze kunnen niet anders. Als ze zomaar aan jouw voorwaarden zouden gaan sleutelen dan zouden ze contractbreuk plegen.

Stel je voor dat ze een serie nieuwe abonnementen gingen invoeren die onvoordelig voor jou zouden uitpakken, dan zou je toch ook niet willen dat die nieuwe voorwaarden ineens ook voor jouw abonnement gaan gelden?