beantwoord

Modem terugsturen

  • 1 juni 2018
  • 2 reacties
  • 362 keer bekeken

Dag Telfort!

Wij hebben een tijdje geleden een nieuwe experiabox V8 gekregen omdat wij problemen hadden met tv, internet & bellen, maar de box bleek niet het probleem niet te zijn. Het probleem is inmiddels opgelost en wij zijn weer online maar nu blijkt dat de nieuwe experiabox vastzit (alle lichten gaan aan en wij hebben geen tv etc. meer). Dit terwijl de "oude" experiabox V8 nog wel prima werkt.

Nu is dus onze vraag: Kunnen wij in plaats van de oude box, gewoon de nieuwe retour sturen? Wij hadden nl. wel een brief met instructies over hoe wij de oude terug konden sturen, maar aangezien dat de enige is die werkt, houden wij die liever.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 1 juni 2018, 23:59

Ja hoor, geen probleem.
Alle retour gezonden modems worden getest voor ze opnieuw uitgegeven worden.
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +18
Ja hoor, geen probleem.
Alle retour gezonden modems worden getest voor ze opnieuw uitgegeven worden.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi S. Behari, fijn dat het oude modem wel gewoon zijn werk doet. Deze mag dan gewoon terug zoals ook nelly jacoba al aangeeft. Dat is geen probleem. 🙂

Reageer