beantwoord

modem retourneren

• 18 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 4753 keer bekeken

Bij ontvangst van mijn witte draadloze modem i.v.m verlenging zat een brief waarin staat dat het oude modem geretourneert dient te worden omdat anders 49 euro in rekening wordt gebracht. Ik heb een oud grijs zyxel modem P-2602H-D1A en zie bij de topic "Modem / TV hardware retourneren"  het volgende staan:
Let op!

Alleen de witte modems dienen nog geretourneerd te worden. De zilveren en zwarte ZyXEL's kunt u zelf afvoeren via de plaatselijke milieustraat

Waarom zit er dan zo'n brief bij? Gaat Telfort dadelijk niet 49 euro incasseren waar ik vervolgens weer achteraan moet? Graag een reactie van een Telfort medewerker.
icon

Beste antwoord door Jeroen 18 oktober 2012, 17:25

@Erik_H,

Mijn excuses voor de verwarring. Zoals Franzki aangeeft hoeft uw oude 'grijze' modem niet retour, uiteraard zal er geen geld worden geïncasseerd vanwege het niet retour sturen van uw modem.

Jeroen
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Ik ben geen Telfortmedewerker. Maar ik weet wel het antwoord... :D

De brief die meegestuurd wordt is een standaardbrief die met elk installatiepakket wordt meegestuurd. Die ontvang je zelfs als je niet eens een bruikleenmodem hebt.

Je kunt het zilveren modem dus met een gerust hart zelf afvoeren naar de milieustraat. Of gewoon terugsturen naar Telfort... aan jou de keuze...
Badge +1
@Erik_H,

Mijn excuses voor de verwarring. Zoals Franzki aangeeft hoeft uw oude 'grijze' modem niet retour, uiteraard zal er geen geld worden geïncasseerd vanwege het niet retour sturen van uw modem.

Jeroen
@Erik_H,

Jeroen

Bedankt voor het antwoord !
Oeps, ik heb mijn grijze al terug gestuurd naar Telfort...
Nu Telfort zonder veel informatie overschakelt, heb ik een andere modem nodig.
Deze werd netjes bezorgd, met het verzoek de oude modem op te sturen via Kiala
Ik heb hem netjes ingepakt bij het servicepunt aangeboden, maar ik mis een retourcode.
Bellen met Telfort heb ik na 10 min gestaakt, zonder een medewerker gesproken te hebben.
Wat moet ik doen, om die oude grijze modem in te leveren?
Reputatie 8
Badge +16
De oude grijze (Zyxel 2602?) mag je houden.

Reageer