beantwoord

Modem retour sturen

• 25 november 2015
  • 7 reacties
  • 903 keer bekeken

Badge +1
Ben voor een tijd terug overgestapt naar een andere provider en kreeg van telfort bericht dat ik mijn modem terug moest sturen , anders zou ik deze moeten betalen .
heb toen mijn modem opgestuurd , maar ik kreeg vandaag weer een brief met een doos met het verzoek om mijn modem op te sturen , en met de mededeling binnen 7 dagen , anders wordt er 49 € in rekening gebracht !
zou één van de medewerkers mij hier even in kunnen bijstaan hoe ik dit moet oplossen ?
icon

Beste antwoord door Stephen 2 december 2015, 14:27

Beste John, ik heb doorgegeven aan de afdeling klantrelaties dat het modem in goede orde is ontvangen. Zij gaan de rest voor je in orde en je kan de brief als niet verzonden beschouwen. Hierbij sluit ik dit topic. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet in een privébericht.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je een verzendbiljet gekregen toen je het oude modem hebt teruggestuurd
Badge +1
ja dat had ik , maar die heb ik nu niet meer .
Reputatie 8
Badge +17
Zonder het verzendbewijs wordt het moeilijk om aan te tonen dat je modem retour hebt gestuurd lijkt mij
Badge +1
Zonder het verzendbewijs wordt het moeilijk om aan te tonen dat je modem retour hebt gestuurd lijkt mij

ja dat weet ik , denk dat ze bij dat Data Logistics de boel niet in order hebben , en daar ben ik de dupe weer van !
Reputatie 8
Badge +17

ja dat weet ik , denk dat ze bij dat Data Logistics de boel niet in order hebben , en daar ben ik de dupe weer van !

Dat weet je nooit er kan natuurlijk ook iets anders gebeurt zijn bv pakket zoek geraakt of barcode beschadigt, heb je wel een briefje bijgesloten met daarop je gegevens
Reputatie 8
Badge +16
Hallo John, wat vervelend om zo een brief te ontvangen terwijl je weet dat je het hebt opgestuurd. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste John, ik heb doorgegeven aan de afdeling klantrelaties dat het modem in goede orde is ontvangen. Zij gaan de rest voor je in orde en je kan de brief als niet verzonden beschouwen. Hierbij sluit ik dit topic. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet in een privébericht.