beantwoord

Modem omruilen

• 5 januari 2016
  • 6 reacties
  • 1131 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik had gisteren telefonisch contact gehad met de klantenservice naar aanleiding van mijn kapotte modem. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd gekregen. Ik hoopte alleen eigenlijk dat ik de arcadyan zou krijgen ook ivm met de apps die tegenwoordig beschikbaar zijn bij jullie. Ik had altijd een ZyXel 2812HNU en ik heb weer precies zo'n zelfde gekregen ivp een nieuwer exemplaar waar ik dus op hoopte. Bij het ontvangen van de nieuwe modem zat een retoursticker om de oude modem op te sturen maar kan ik hem anders eventueel ook in de winkel ruilen en dan de 'nieuwe' ZyXel ook omruilen voor een andere modem? Ik hoop dat dat mogelijk is. Mijn vader zit bij kpn en die kan zo naar de winkel gaan en krijgt zonder pardon namelijk wel gewoon de allernieuwste modems of tv ontvangers mee.
icon

Beste antwoord door Michael 6 januari 2016, 18:46

Hi Jose, zoals gezegd zullen de diensten die werken via de Experia Box in de nabije toekomst ook goed gaan werken op jouw modem. Het is dus inderdaad wenselijk deze alsnog retour te sturen naar het adres die genoemd wordt in het door jou ontvangen pakket.

@jimny, @Tuut-Tuut,

Dank! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Die apps komen binnen niet al te lange tijd ookmop je nieuwe modem beschikbaar en helaas voor jou zul je oude modem terug moeten sturen omdat reden dat als je het niet doet je kosten moet betalen
Reputatie 8
Badge +16
Daarnaast is omruilen in de winkel niet mogelijk.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Jose, zoals gezegd zullen de diensten die werken via de Experia Box in de nabije toekomst ook goed gaan werken op jouw modem. Het is dus inderdaad wenselijk deze alsnog retour te sturen naar het adres die genoemd wordt in het door jou ontvangen pakket.

@jimny, @Tuut-Tuut,

Dank! 🙂
Reputatie 1
Badge
Oké, bedankt voor de reacties!
Badge
De Zyxel is naar mijn mening ook een beter modem dan de Experia box v8, zeker de overzichtelijkheid en mogelijkheden van de webmodule.

Nu ben ik wel benieuwd of er een timeframe te hangen is aan 'in de nabije toekomst' van de apps op de Zyxel.
Reputatie 8
Badge +16
De update voor de ZyXEL staat gepland voor Februari 2016:

http://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/meer-informatie/over-interactieve-tv/meer-tv.htm