beantwoord

modem niet ontvangen

• 8 januari 2018
  • 14 reacties
  • 244 keer bekeken

afgelopen donderdag gebeld met klantenservice na defect modem. Mij is toegezegd een nieuw modem te ontvangen. Het modem zou afgelopen vrijdag al verstuurd zijn, maar tot op heden nog steeds niks ontvangen.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 januari 2018, 16:32

Vandaag weer niet bezorgd. Is dat normaal?
Hallo firoz, ik zie dat het modem morgen wordt bezorgd. De track&trace code heb ik je via een privébericht gestuurd.
Laat je even weten als je hem hebt ontvangen?
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo firoz, welkom op het forum! Helaas is er iets misgegaan bij het verzenden van het modem. Ik heb je het modem daarom via een andere manier toegestuurd. Deze mag je binnen enkele dagen van ons verwachten. Laat je dan even een berichtje achter in dit topic ter bevestiging? Excuses voor de late levering.
Het is vandaag al een week dat ik zit te wachten op een modem. Ik Vind wel dat het lang duurt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo firoz, ik zie dat het modem al is verzonden. Als het goed is wordt deze morgen bezorgd.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Firoz, dat is zeker niet normaal. Volgens ons systeem is het modem verzonden. Ik heb ook geen verklaring voor het feit dat je deze nog steeds niet hebt ontvangen. Ik ga dit voor je onderzoeken en kom er maandag op terug. Excuses voor het ongemak.
Hallo Stephen

Zou je voor mij ook even kunnen nagaan waarom ik nog geen vervangende modem heb gekregen?
Vorige week is er een monteur bij mij thuis geweest en hij is tot de conclusie gekomen dat de modem niet goed functioneerde. Hij heeft direkt een nieuwe modem besteld en werd mij vertelt dat ik het de volgende dag zou kunnen ontvangen

Nu zijn we een week verder en heb nog steeds geen vervangende modem
Badge +18
Staat het goede klantnummer wel in je forumprofiel?
Wordt het wellicht naar een oud of verkeerd adres gestuurd?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Firoz, wat rot dat je modem er nog niet is. Ik heb intern navraag gedaan hoe dit kan en hoe we dit zo snel mogelijk kunnen regelen en daar komen we hopelijk zo snel mogelijk op terug.
Badge +18
Hallo Stephen

Zou je voor mij ook even kunnen nagaan waarom ik nog geen vervangende modem heb gekregen?
Vorige week is er een monteur bij mij thuis geweest en hij is tot de conclusie gekomen dat de modem niet goed functioneerde. Hij heeft direkt een nieuwe modem besteld en werd mij vertelt dat ik het de volgende dag zou kunnen ontvangen

Nu zijn we een week verder en heb nog steeds geen vervangende modem

Je kan beter een eigen topic starten.
Dit is wel heel verwarrend zo voor iedereen.
Bericht kan verwijderd worden, zojuist nieuwe modem ontvangen 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo firoz, ik zie dat het modem morgen wordt bezorgd. De track&trace code heb ik je via een privébericht gestuurd.
Laat je even weten als je hem hebt ontvangen?
Na 2 weken wachten is modem vandaag bezorgd. Krijg ik nog een vergoeding voor de dagen van niet gebruik kunnen maken van jullie diensten?
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! Ik heb zojuist een vergoeding aangemaakt van twee weken abonnementskosten. Deze ontvang je binnen enkele dagen op je rekening gestort.
Bedankt Stephen

Reageer