beantwoord

Modem kapot. Power lampje is rood.

• 3 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 522 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn zyxel p-2812hnu-f1. De powerknop knippert de hele tijd groen en na een tijdje wordt alles rood. Lijkt wel alsof hij steeds opnieuw opstart. De modem is ook gloeiend heet. Heb hem al gereset en heb hem zelfs ff een half uurtje af laten koelen. Hij doet het nog steeds niet fatsoenlijk waardoor ik nu geen internet en tv heb. En aangezien het nu zondag is vroeg ik me af of dit zo snel mogelijk behandeld kon worden en aangezien de levertijd van een nieuwe modem 2 tot 3 werkdagen is. Kan ik er niet 1 krijgen in een telfort winkel?

SN S130Y04104958
MAC FCF528C168D0
icon

Beste antwoord door Franzki 3 augustus 2014, 02:41

Je moet helaas wachten op Telfort...

Je kunt ze misschien zondag bellen. Want voor TV-klanten zijn ze dan bereikbaar en je hebt ook geen TV.

Maar vermoedelijk zul je tijdelijk een alternatief moeten zoeken (buurman/kennis/Marktplaats/winkel etc,).
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je moet helaas wachten op Telfort...

Je kunt ze misschien zondag bellen. Want voor TV-klanten zijn ze dan bereikbaar en je hebt ook geen TV.

Maar vermoedelijk zul je tijdelijk een alternatief moeten zoeken (buurman/kennis/Marktplaats/winkel etc,).
Reputatie 3
@Tallie257,

Welkom op het forum, vervelend dat je problemen ervaart. Wil je mij jouw postcode en huisnummer doorgeven als je nog steeds dezelfde problemen ervaart? Dan ga ik een actie voor jou uitzetten. Zo niet, graag een reactie dat het weer werkt . :)

Yanick

Reageer