beantwoord

Modem DOA

• 5 november 2012
  • 3 reacties
  • 2539 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Mijn ouders hebben hun Telfort internet abonnement met een jaar verlengd, en omdat ze nu van 20 naar 30 Mbit gingen kregen ze ook een nieuw modem. Dit nieuwe modem vertoont echter een defect: de power-knop blijft niet in de ingedrukte stand 'aan' staan. Mechanisch gezien zou deze niet helemaal terug omhoog moeten veren naar 'uit', maar onderin moeten blijven hangen in de 'aan'-stand. Pas bij een tweede keer drukken zou hij weer naar 'uit' moeten gaan. Dit werkt dus niet, en het modem blijft alleen maar aan als je met je vinger de knop naar beneden blijft houden.

Omdat vandaag het oude modem ineens niet meer werkte, hebben we zolang met plakband iets geknutseld om de knop van het nieuwe modem naar beneden te houden en zo toch te kunnen internetten. Omdat deze situatie niet ideaal is (plakband laat ook los), wil ik vragen of dit modem vervangen kan worden door een werkend exemplaar.

De klantcode, postcode, huisnummer, etc van m'n ouders kan ik u op verzoek sturen in een privé bericht.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jeroen 5 november 2012, 16:49

@jochem79,

Jammer dat het modem dat u heeft ontvangen niet goed functioneert, ik zal deze dan ook kosteloos vervangen. Als u de postcode en huisnummer van uw ouders kenbaar maakt via een privébericht, zal ik een nieuw modem toesturen. Dit nieuwe modem wordt binnen enkele dagen thuisbezorgd.

Jeroen
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
@jochem79,

Jammer dat het modem dat u heeft ontvangen niet goed functioneert, ik zal deze dan ook kosteloos vervangen. Als u de postcode en huisnummer van uw ouders kenbaar maakt via een privébericht, zal ik een nieuw modem toesturen. Dit nieuwe modem wordt binnen enkele dagen thuisbezorgd.

Jeroen
Badge +1
@jochem79,

Ik heb zojuist een nieuw modem besteld, deze kunt u binnen enkele dagen verwachten. Het defecte modem moet u wel retour sturen, hoe en waar u het modem naar toe kunt sturen vindt u in de brief die bij het nieuwe modem wordt geleverd.

-Jeroen-
Badge
Bedankt. Het defecte modem sturen we gelijk terug als de nieuwe binnen is.

Reageer