beantwoord

Mobiel abbonenemt houden

  • 6 mei 2020
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Beste Telfort,
ik had doorgegeven dat ik mijn mobile Abonnement wilde opzeggen, echter wil ik dat niet meer doorzetten.
ik wil mijn mobile abonnement gewoon houden.
ik had het doorgegeven via de site Telfort maar ik heb niks van jullie gehoord 
kunnen we privé praten zodat ik mijn gegeven kan doorgeven.
mvg

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 mei 2020, 07:33

Hoi @Soumaya12, welkom op het Telfort forum! Op 26 januari zijn alle Telfort mobiel abonnementen overgezet naar KPN, daardoor zijn ze voor ons niet meer in te zien. Als je de opzegging hebt doorgegeven en wilt terugdraaien zal je dit bij KPN kunnen aangeven. De snelste opties daarvoor zijn telefonisch (0800-0402) en de chat. Ik hoop dat het daar lukt om het abonnement te behouden!

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Soumaya12, welkom op het Telfort forum! Op 26 januari zijn alle Telfort mobiel abonnementen overgezet naar KPN, daardoor zijn ze voor ons niet meer in te zien. Als je de opzegging hebt doorgegeven en wilt terugdraaien zal je dit bij KPN kunnen aangeven. De snelste opties daarvoor zijn telefonisch (0800-0402) en de chat. Ik hoop dat het daar lukt om het abonnement te behouden!

Reageer