beantwoord

Minuten en data mee nemen naar volgende maand

• 16 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 625 keer bekeken

Waarom kan ik bij mijn telfort abbonement niet de resterende minuten en data mee nemen naar de volgende maand zoals sommigen van hun concurenten??
Ik weet dat bij sommige nieuwe abbonementen dit wel kan.
Beetje raar dat je de oudere trouwe klanten dit niet geeft. Een voordeel kan je het niet noemen daar je al voor die minuten , data & sms en betaald hebt. Alleen kan je ze niet meer gebruiken.
Ik vind dit een zeer irritante vorm van diefstal.
icon

Beste antwoord door jimny 16 oktober 2015, 10:06

Het meenemen van data en minuten geld alleen voor abonnementen die vanaf 11 mei 2015 zijn afgesloten en niet voor abonnementen van voor 11 mei 2015.
Ophet moment dat je gaat verlengen kun je er dus ook profiteren

Ja en dat vindt ik nou belachelijk dus ouwe trouwe klanten mogen niet mee profiteren.

Als je al lang zo'n oude trouwe klant bent dan kun je wellicht je abonnement verlengen en daardoor akkoord gaan met de nieuwste algemene voorwaarden waardoor je waarschijnlijk wel je minuten en data mee kunt nemen.

En juridisch klopt alles precies dus al bel je kassa radar consumentenbond op over je ongenoegen, je hebt indertijd getekend voor de voorwaarden etc etc
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
De betreffende organisaties zullen alleen maar blij zijn. Die zijn al langer bezig om de bundels langer te houdbaar te maken. Die juichen de ontwikkeling bij Telfort alleen maar toe.

Zoals Jimny schrijft ga je ook gebruik maken van de nieuwe voorwaarden als je verlengd en die is ingegaan.
Reputatie 8
Badge +18
Het meenemen van data en minuten geld alleen voor abonnementen die vanaf 11 mei 2015 zijn afgesloten en niet voor abonnementen van voor 11 mei 2015.

Ja en dat vindt ik nou belachelijk dus ouwe trouwe klanten mogen niet mee profiteren.

Als je al lang zo'n oude trouwe klant bent dan kun je wellicht je abonnement verlengen en daardoor akkoord gaan met de nieuwste algemene voorwaarden waardoor je waarschijnlijk wel je minuten en data mee kunt nemen.

En juridisch klopt alles precies dus al bel je kassa radar consumentenbond op over je ongenoegen, je hebt indertijd getekend voor de voorwaarden etc etc
Vreemde manier van klanten binding, uitermate geschikt voor een klacht bij een consumenten programma als radar. Zal mij benieuwen hoe die hierop reageren.
Reputatie 8
Badge +15
Het heeft niets te maken met of je al lang klant bent.
Het zijn de voorwaarden die hier gelden. Voorwaarden van abonnementen van voor 11-05 veranderen niet.

Reputatie 8
Badge +18

Reageer