mijn simkaartnummer is niet bekend bij Telfort

• 17 april 2014
  • 4 reacties
  • 813 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar een andere provider met nummerbehoud,heb het sinmaartnummer doorgegeven wat op de kaart staat.mijn nieuwe provider stuurde mij een mailtje met hat antwoord wat telfort had gestuurd naar hen nl:Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen.ik ken mijn telefoonnummer toch heel goed en het nummer wat op de simkaart staat heb ik toch echt goed overgeschreven.maar er is toch ook nog een controle van adres gegevens en naam gegevens.
hoe moet ik nu verder,graag uw antwoord

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Er is al enkele jaren geen controle op naam/adres. Bij particulieren bestaat de controle uit het 06-nummer en het simkaartnummer.
Als de afwijzing zou komen op naam/adres dan had je zo'n soort melding ontvangen.

Heb je al gecontroleerd of je nieuwe provider het juiste simkaartnummer heeft gebruikt? Inclusief de prefix 893... ?
Er is al enkele jaren geen controle op naam/adres. Bij particulieren bestaat de controle uit het 06-nummer en het simkaartnummer.
Als de afwijzing zou komen op naam/adres dan had je zo'n soort melding ontvangen.

Heb je al gecontroleerd of je nieuwe provider het juiste simkaartnummer heeft gebruikt? Inclusief de prefix 893... ?

ik moest zelf het simkaartnummer invullen en heb dat gedaan en wat is trouwens prefix893? dat nummer is voor mij onbekend staat ook niet op de simkaart.
er staan op internet voorbeelden waar het simkaartnummer staat en dat heb ik dus gedaan.
Reputatie 8
Badge +15
893126 dien je voor de 13 cijfers te zetten.
Badge
@roland65,

Welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt?

Laïla

Reageer