Micro simkaart activeren lukt niet

• 27 november 2012
  • 5 reacties
  • 1913 keer bekeken

Ik ben, na hierover telefonisch door Telfort te zijn benaderd, overgestapt van een sim only abonnement naar een nieuw toestel met abonnement. Het betreft een Galaxy S3 met micro simkaart. Na aktivatie van de nieuwe micro simkaart zou de oude simkaart gedeactiveerd worden en zou ik meteen met mijn nieuwe toestel kunnen bellen.
Het toestel werd keurig geleverd, maar Telfort krijgt het niet voor elkaar om de simkaart te activeren. De oude simkaart werkt nog wel. Er blijkt een storing te zijn en de technische dienst zou er aan werken. Maar hoe lang gaat dit duren? Intussen is bijvoorbeeld de mogelijkheid van mobiel betalen door ING opgeschort als gevolg van de zogenaamde activering van de nieuwe simkaart. Best lastig.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@fdoornbosch,

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is aangezien je geen gebruik kunt maken van jouw nieuwe toestel. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan niet aangeven wanneer dit probleem is verholpen. Ik adviseer je om het toestel regelmatig uit- en aan te zetten.

Denise
Denise, in soortgelijke gevallen bied je klanten aan ze te helpen als ze in een mail hun gegevens kenbaar maken. Aan de reacties te lezen, helpt dit. Is dit in mijn geval ook mogelijk?
Hij doet het!!!!!!!
Reputatie 3
Badge +1
@fdoornbosch,

Wat fijn dat het werkt. Veel belplezier!

Denise
Ja, maar intussen weer vette puinhoop, zie mijn nieuwe bericht "nog steeds problemen met activeren nieuwe simkaart".

Reageer