Micro SIM activeren lukt niet

• 10 mei 2014
  • 1 reactie
  • 729 keer bekeken

Hallo mensen,

Ik heb in een oude topic gelezen dat er een nieuwe topic aangemaakt moest worden toen er nog mensen waren die hetzelfde probleem hadden.
Waarom is dat eigenlijk? Is het eigenlijk niet veel makkelijker om zo min mogelijk topics te hebben om het overzichtelijk te houden?

Heb de microsim al paar weken in huis, maar gisteravond pas geactiveerd. Meerdere keren uit- en ingelogd om de status van de activering te bekijken.
Maar het bericht blijft helaas hetzelfde:

Uw nieuwe Telfort-simkaart is nog niet gebruiksklaar. Activeer uw simkaart eerst om er gebruik van te kunnen maken. Nadat u de simkaart heeft geactiveerd, belt u weer met uw huidige nummer. U behoudt uw beltegoed.

Uw activatie is reeds uitgevoerd. De status kan niet automatisch ververst worden. Zodra u opnieuw inlogt ziet u de juiste status.

Heb beide toestellen hard uitgezet en toen weer aangezet. Oude simkaart eruit, maar ik kan steeds bellen met mijn oude telefoon.
Ik vraag me af hoe lang de activering duurt. Ik dacht eerst misschien wordt de activering pas in werk gesteld na middernacht. Maaf inmiddels zijn er al 12 uren voorbij gegaan. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@Julie,

Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Mijn excuses voor de verwarring die is ontstaan. Een activatie wordt direct doorgevoerd. Heb je wel de juiste (nieuwe) simkaart in jouw toestel geplaatst?

Denise

Reageer