beantwoord

mag ik mijn modem ruilen?

• 6 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 2530 keer bekeken

Badge +1
Ik ben onlangs overgestapt van Telfort 20Mb naar Tefort Standaard.
Dat heb ik gedaan om 2 redenen: iets goedkoper voor het vast bellen-abonnement dat ik er bij heb maar het ging mij voornamelijk om het ZyXEL P-2812HNU-F1 modem mèt gigabit LAN poorten. Zodat ik mijn extra switch niet meer hoef te gebruiken. Scheelt weer een stroomverbruikertje :)

02-08-2012 is mijn nieuwe abonnement ingegaan, maar ik heb geen andere modem ontvangen.
Op de Telfort website wordt enkel over de 2812 gesproken en op Tweakers.net heeft Henk van Telfort Webcare dit op 14-05-2012 ook bevestigd.

Kortom:
Mag ik mijn modem ruilen voor de 2812?
icon

Beste antwoord door Hugo 14 augustus 2012, 10:43

Eigenlijk niet, want feitelijk en volgens onze businesslogica gezien is de 2601HN-F1 voor uw situatie een geschikt modem, daarom is er bij de verlenging geen nieuw modem verzonden. Maar omdat u al zolang klant bent, zal ik uw modem ruilen. :)

Hugo
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Eigenlijk niet, want feitelijk en volgens onze businesslogica gezien is de 2601HN-F1 voor uw situatie een geschikt modem, daarom is er bij de verlenging geen nieuw modem verzonden. Maar omdat u al zolang klant bent, zal ik uw modem ruilen. :)

Hugo
Badge +1
Dank je wel Hugo,

Dat vind ik erg netjes. Ik ben ook van plan om nog veel langer klant te blijven.
De "oude" modem zal ik uiteraard netjes terugsturen.

Reageer