beantwoord

Levertijd nieuwe aansluiting

• 4 september 2012
  • 2 reacties
  • 2557 keer bekeken

Badge
Beste forumgasten,

ik ben verhuisd en wil een nieuwe tv en internet-aansluiting. Hiervoor ben ik naar de winkel van Telfort geweest, maar kwam erachter dat er een minimale levertijd van 3-5 weken op zit!!! Dit is toch niet normaal voor deze tijd, om zo lang zonder internet te zitten! Ik heb de bestelling toch doorgezet met de mededeling dat ik kosteloos alles mocht annuleren binnen 7 werkdagen. Ik ben dus nu op zoek naar een provider die de diensten sneller kan leveren. Heeft er iemand ervaring en tips hiervoor, want 5 weken omslachtig je mail checken bij de buren heb ik geen trek in.
Er bestaat geen bestaande aansluiting meer, was voorheen geloof ik Ziggo. Zijn er providers die binnen een week ofzo (of in ieder geval sneller)  mij kunnen voorzien van een werkende aansluiting, want hier pas ik voor. Ziggo, Tele2, UPC, XS4ALL, Scarlett, T-Mobile? Wat zijn jullie ervaringen, dit is namelijk onacceptabel voor mij, sorry hoor.

Ik hoop wat bruikbare reacties hier te krijgen, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 7 september 2012, 06:32

Helaas is het zo dat geen enkele aanbieder binnen een dergelijke korte termijn kan leveren.

Over het algemeen wordt het pakket binnen 3,5 week opgeleverd (veiligheidshalve wordt 3-5 weken gecommuniceerd vanwege uitzonderingen).

Het is helaas een kwestie van bijtijds een verhuizing doorgeven / nieuw pakket aanvragen.

Het gehele proces bestaat uit een reeks handelingen die bij alle aanbieders gelijk zijn en verder niet versneld kunnen worden.

Desalniettemin zal je er uiteindelijk wel veel plezier aan beleven 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
ik zou ze allemaal even bellen, dan weet je het gauw genoeg.
Badge +2
Helaas is het zo dat geen enkele aanbieder binnen een dergelijke korte termijn kan leveren.
Over het algemeen wordt het pakket binnen 3,5 week opgeleverd (veiligheidshalve wordt 3-5 weken gecommuniceerd vanwege uitzonderingen).
Het is helaas een kwestie van bijtijds een verhuizing doorgeven / nieuw pakket aanvragen.
Het gehele proces bestaat uit een reeks handelingen die bij alle aanbieders gelijk zijn en verder niet versneld kunnen worden.
Desalniettemin zal je er uiteindelijk wel veel plezier aan beleven 🙂

Reageer