levertijd modem, track&trace

• 7 februari 2012
  • 7 reacties
  • 2665 keer bekeken

Sinds gisteren doet plots onze modem het niet meer, vanmorgen gebeld met telfort. Vriendelijk en snel geholpen, nieuwe modem is aangevraagd. Sms voor de bevestiging is binnen, alleen is hetbmogelijk dat wij, alle klanten van telfort, een track&trace code krijgen toegestuurd?

Naar mijn idee helpt dit een groot aantal klanten.

7 reacties

Badge
In de meeste gevallen word dit ook wel gedaan zodra die bekend is.
Wat ik tot nu toe hier gezien heb is het modem er meestal wel binnen 2 dagen
In de meeste gevallen word dit ook wel gedaan zodra die bekend is.
Wat ik tot nu toe hier gezien heb is het modem er meestal wel binnen 2 dagen

Oke, bedankt voor uw snelle reactie!
Badge +7
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privé bericht zodat ik kan kijken wanneer het modem bij u binnenkomt.

Update 15.00: Modem wordt vandaag verstuurd. Het modem komt waarschijnlijk morgen/overmorgen bij u binnen.

Henk
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privé bericht zodat ik kan kijken wanneer het modem bij u binnenkomt.

Update 15.00: Modem wordt vandaag verstuurd. Het modem komt waarschijnlijk morgen/overmorgen bij u binnen.

Henk

Kijk eens aan, dat noem ik service! bedankt voor de zeer snelle reactie, en hopelijk binnenkort weer internet in ons huisje!
Badge
Zoals al gezegt.
Meestal is het modem er wel binnen 2 dagen.

Fijn om te lezen dat het goed opgelost is
Badge +7
@huizefreese,

Ik heb u de track/trace van het modem in een privé bericht verstuurd. :)

Henk
Hallo,

10 April word ik omgezet naar lelfort maar heb nog geen inlog gegevens en ik zou graag willen weten wanneer het pakket komt en de track and trace code.

MVG

Marco

Reageer