beantwoord

Levertijd iPhone 8

• 29 december 2018
  • 1 reactie
  • 196 keer bekeken

Hallo,

Op 23 december een bestelling bij jullie geplaatst. Verlening van mijn abbonnement+toestel. Iphone 8 64gb spacegrijs.

Ik kreeg na de bestelling het bericht dat hij de volgende dag geleverd zou worden. Na een paar uur kreeg ik het bericht dag hij niet op voorraad is. En vervolgens bijna iedere dag dat hij nog steeds niets op
voorraad is.

Kan iemand aangeven wanneer de telefoon wel weer op voorraad is? Ik heb hem namelijk snel nodig ivm andere telefoon die gebreken heeft.
Of is het mogelijk om de bestelling te annuleren?

Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 januari 2019, 10:25

Hoi Sasja, welkom bij ons het op het Forum. Ik lees dat je gekozen hebt voor de iPhone 8. Deze is echter niet op voorraad. Dat is natuurlijk spijtig. Ik begrijp heel goed dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen, zeker omdat jouw huidige telefoon niet meer helemaal doet wat je zou verwachten.

Ik heb in ieder geval even gekeken. Verwacht wordt dat het toestel ergens deze maand weer beschikbaar wordt. Een exacte datum heb ik helaas nog niet, we wachten nog op de levering vanuit Apple. Als hier duidelijkheid over is zullen we je informeren.

Je kan altijd binnen 14 dagen de bestelling annuleren. Je kan ook kiezen voor een ander toestel. Dit kan via Mijn Bestelling. De pagina waar je jouw bestelling kan inzien.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Sasja, welkom bij ons het op het Forum. Ik lees dat je gekozen hebt voor de iPhone 8. Deze is echter niet op voorraad. Dat is natuurlijk spijtig. Ik begrijp heel goed dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen, zeker omdat jouw huidige telefoon niet meer helemaal doet wat je zou verwachten.

Ik heb in ieder geval even gekeken. Verwacht wordt dat het toestel ergens deze maand weer beschikbaar wordt. Een exacte datum heb ik helaas nog niet, we wachten nog op de levering vanuit Apple. Als hier duidelijkheid over is zullen we je informeren.

Je kan altijd binnen 14 dagen de bestelling annuleren. Je kan ook kiezen voor een ander toestel. Dit kan via Mijn Bestelling. De pagina waar je jouw bestelling kan inzien.

Reageer