Levering voldoet niet

• 1 september 2012
  • 1 reactie
  • 1301 keer bekeken

Hallo,

Gezien het feit, dat ik geen response krijg via de normale weg, probeer ik het hier maar eens. Eerlijk gezegd verwacht ik er weinig van, maar dat is te wijten aan Telfort zelf.

Op 24 juli 2012 heb ik van jullie bericht gekregen, middels een brief, dat alles in werking treed op 27-08-2012. Op 27-08-2012 heeft mijn vorige provider dan ook alles van zijn kant afgesloten. Op 19-08-2012 kwam de doos binnen met alle benodigdheden en de brief met uitleg. Hier wordt gesproken over een brief met gebruikersgegevens? Hierin wordt gesproken over een monteur die contact op gaat nemen voor de installatie? Allebei niet dus! Op de dag van aansluiting ben ik dus alles gaan verwijderen van Tele2 en vrolijk vast begonnen met aansluiten van Telfort, alles volgens de beschrijving.

Eerst het modem geplaatst, het werkt. Dan via meegeleverde draad verbonden met mijn laptop, het werkt. Maar toen wilde ik Wifi, helaas werkte dit niet. Enkele uren later ontdekte ik plots leven in het modem, op mijn telefoon zag ik Wifi tot leven komen en idd kon ik inloggen. Ook de laptop kon plots inloggen en ik heb enige tijd de beschikking over Wifi gehad. Toen ging het rommelen in de lucht, onweer op komst en plots was mijn verbinding weg. Ik dacht aan storing door het weer, maar helaas, mijn Wifi komt niet meer terug tot nu toe.

Tevens heb ik geprobeerd hoe het met mijn telefoon gesteld is, helaas is deze tot op heden nog steeds dood. Ik ben dus niet bereikbaar voor de mensen, want mijn mobiel is in principe alleen voor uitzonderlijke gevallen. Ik kan hier dan ook niet mee bellen, dus een heel veilige gedachte voor iemand die alleen woont. Ook lekker handig wanneer je dan ook geen TV hebt. Hier, volgens uw brief , zou een monteur voor komen om de boel aan te sluiten en optimaal te laten werken.  Deze goede man heeft ook tot op heden nog geen enkele vorm van contact gezocht. Overigens zat ook de 2e TV-aansluiting niet in de doos. Kortom; er gaat een heleboel mis/

Niet getreurd, dacht ik, op de site kon ik ondanks, dat ik geen klantnummer heb en wel aan de draad kan internetten, een mail aan uw klantenservice sturen. Dit dus op 28-08 gedaan. Daarop kreeg ik een bevestiging van de fouten die er gemaakt waren en er was iemand ingeseind om de boel op orde te brengen. Verder geen enkele vorm van excuses of nadere uitleg. Maar goed, er was hoop, al was deze van korte duur. 2e mail gestuurd, geen antwoord. 3e mail op 31-08, ook geen response. Schijnbaar is de service verdwenen en zijn ze daar bezig oom ook de klanten te laten verdwijnen. In de eerste mail kunt u exact lezen om welke problemen het allemaal draait, maar het meeste is hier ook wel terug te lezen.

Heel kort; op dit moment kan ik enkel en alleen internetten via een draadje en ben ik verder van de buitenwereld afgesneden. Dus mijn vragen zijn vooral, hoe gaan jullie dit oplossen, compenseren en op welke termijn kan ik eindelijk iets van uw kant verwachten?

1 reactie

Kleine aanvulling op dit stuk: vandaag 01-09-2012 sturen jullie doodleuk de brief met inloggegevens en dergelijke (die dus vorige week verstuurd had moeten zijn) alsof er niets aan de hand is. Wel, ik verwacht nu gewoon iemand heel snel hier, die de boel in orde maakt en daarbij ook een compensatievoorstel. Er ligt hier ook een aanbod van KPN met dezelfde prijsstelling, maar dan met onbeperkt bellen naar vast en mobiel, waar ik nu erg over nadenk. Gezien het feit, dat Telfort zich niet aan zijn verplichtingen houdt en in gebreke blijft, zal het geen probleem zijn om alsnog jullie contract te laten ontbinden. 

Reageer