beantwoord

levering TV ontvanger

  • 28 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 406 keer bekeken

Op woensdag 26 oktober bij de servicedesk en nieuwe TV ontvanger besteld, deze bleek na onderzoek met de service medewerker defect te zijn. Toegezegd werd dat ik de ontvanger vrijdag 28 oktober in huis zou hebben. Wachten, maar inmiddels bijna 19.00 uur en nog geen pakketdienst. Service desk gebeld, wat blijkt, de ontvanger komt morgen tussen 15.00 en 17.00
Voor de zending moet getekend worden, lekker dan, ben morgen niet thuis dus pakket komt bij postagentschap terecht. En wel let op !! Het pakket kan dan de eerst volgende werkdag na 13.00 opgehaald worden. Dus dat betekent maandag 31 oktober !!!!
Lang leve de service desk, niet dus.
icon

Beste antwoord door robennellie34 2 november 2016, 18:13

De laatste paar weken duurde het lang voordat de ontvanger opstarte, viel regelmatig het geluid weg of bleef het beeld "hangen" en storen. Aangezien wij regelmatig storingen hebben op tv en internet dachten wij dat dit van tijdelijke aard zou zijn. Wat uiteindelijk resulteerde in totaal geen beeld en geluid. Ook na een test met de tv van de buren was er geen resultaat. Na een dag later dan was toegezegd de ontvanger binnen te hebben en aangesloten te hebben wederom geen beeld en geluid. Weer testen met de tv van de buren, en deze keer deed de ontvanger wel zijn werk.
Met de tv terug naar de winkel waar we die in september 2015 gekocht hadden, het vermoeden bestaat dat de ontvanger door de storingen piekspanningen heeft veroorzaakt waardoor de HDMI poort van de tv beschadigd is. Wij kregen een bruikleen tv mee en deze werkt wel met de nieuwe ontvanger.
Mocht na onderzoek blijken dat het vermoeden juist is zullen wij Telfort aansprakelijk stellen voor de geleden schade.
Bekijk reactie

4 reacties

Beloftes maken en nakomen zijn blijkbaar twee verschillende zaken bij Telfort. De regelmatige storingen daar gelaten maar dit is de druppel.

Wie had dat gedacht.... Van veel belovende Telfort spotjes op TV, naar een weekend zwart beeld kijken met z'n twee !!!!!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ron en Nellie, excuses voor de late reactie. Ik zie dat jullie de TV-ontvanger op 29 oktober hebben ontvangen. Functioneert deze naar volle tevredenheid?
De laatste paar weken duurde het lang voordat de ontvanger opstarte, viel regelmatig het geluid weg of bleef het beeld "hangen" en storen. Aangezien wij regelmatig storingen hebben op tv en internet dachten wij dat dit van tijdelijke aard zou zijn. Wat uiteindelijk resulteerde in totaal geen beeld en geluid. Ook na een test met de tv van de buren was er geen resultaat. Na een dag later dan was toegezegd de ontvanger binnen te hebben en aangesloten te hebben wederom geen beeld en geluid. Weer testen met de tv van de buren, en deze keer deed de ontvanger wel zijn werk.
Met de tv terug naar de winkel waar we die in september 2015 gekocht hadden, het vermoeden bestaat dat de ontvanger door de storingen piekspanningen heeft veroorzaakt waardoor de HDMI poort van de tv beschadigd is. Wij kregen een bruikleen tv mee en deze werkt wel met de nieuwe ontvanger.
Mocht na onderzoek blijken dat het vermoeden juist is zullen wij Telfort aansprakelijk stellen voor de geleden schade.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rob en Nellie, bedankt voor de terugkoppeling. Vervelend dat je TV het niet meer deed.
Indien het onderzoek de TV-ontvanger als boosdoener aanwijst dan kun je contact met ons opnemen.

Reageer