beantwoord

Levering telefoon op dezelfde dag

• 30 mei 2018
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb vanochtend om ongeveer 8 uur mijn abonnement verlengd, met nieuwe telefoon. Er staat dan bij dat deze dezelfde dag nog bezorgd wordt. Nu krijg ik bericht van postNL dat de telefoon morgen geleverd zal worden. Volgens postNL is het ook helemaal niet mogelijk om dezelfde dag te leveren, omdat er enkel 's nachts gesorteerd wordt.

Ik krijg nergens een duidelijk antwoord op de vraag hoe dit dan kan en of het toch mogelijk is mijn pakketje vandaag nog te ontvangen.
icon

Beste antwoord door Stephen 1 juni 2018, 16:05

Hallo animar, welkom op het forum. Doorgaans worden telefoons de volgende dag geleverd en niet op dezelfde dag.Ik neem aan dat je deze ook inmiddels hebt ontvangen.
Indien mogelijk dan zie ik ook een linkje of screenshot van de vermelding tegemoet.
Bekijk reactie

4 reacties

Heb je vandaag nog kontakt gehad met de klantenservice?
Wat zeiden die?
Daar zeggen ze ook dat dat niet kan. Heel vreemd dus. Maar ja, dan maar morgen. Alleen vreemd dat het wel op de site staat
Inderdaad.
Heb je een linkje naar die vermelding?
Wellicht kan webcare er wat mee. Aan laten passen bv...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo animar, welkom op het forum. Doorgaans worden telefoons de volgende dag geleverd en niet op dezelfde dag.Ik neem aan dat je deze ook inmiddels hebt ontvangen.
Indien mogelijk dan zie ik ook een linkje of screenshot van de vermelding tegemoet.

Reageer