beantwoord

Levering Nokia 6


Reputatie 1
Ik heb vanavond een bestelling geplaatst nu is en het abonnement niet goed, en is de start datum van het abonnement veranderd naar november en ook is de telefoon niet voorradig terwijl dit tijdens de bestelling dit nog wel het geval was. het gaat om de Nokia 6
ik ben verre van tevreden

Mod edit: Naam topic gewijzigd
icon

Beste antwoord door Ingewb 20 september 2017, 16:54

Bedankt Stephen, ik heb vanmorgen met de klantenservice contact opgenomen, dat leek me de snelst werkende manier. Ik ben voor zover naar tevredenheid geholpen en is alles bijgesteld. Volgens mij is de datum van ingang op 20 oktober gezet i.v.m. levering van de Nokia 6...
Maar dat ga ik dan wel zien.

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Heb je nummerbehoud aangevraagd? Zo ja, dan wordt de datum ergens in de toekomst gezet. Zodra het nummerbehoud er door is kan het abonnement ingaan en wordt die datum aangepast.
Over de Nokia 6 kan ik niets zeggen. Ik heb geen inzage in die gegevens.
Reputatie 1
Bedankt voor dit antwoord dit stelt me al iets gerust.
Echter ik blijf dan toch nog met enkele vragen zitten.
Reputatie 8
Badge +11
Stel ze gerust, waar mogelijk helpen we. En anders komt Telfort zelf er aan te pas.
Reputatie 1
Ik had een abonnement met 3000 GB besteld en in de bevestigingsmail staat dat het om een abo van 1000 GB gaat...
Toen ik de bestelling plaatste was er geen sprake van dat de Nokia in blauw in backorder staat, trouwens ook nu nog als je op de Telfort webwinkel kijkt, staat er dat hij beperkt beschikbaar is... de 2 andere kleuren zijn niet leverbaar momenteel dat geeft hij wel aan.
Al met al een zeer stroeve start bij mijn nieuwe provider.....
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ingewb, welkom op het forum en bedankt voor het plaatsen van je bestelling. Ik zie dat je eerdere bestelling die fout was is geannuleerd en je daarna opnieuw hebt besteld. Ik zie in het systeem een abonnement staan met 300 belminuten en 3000 MB's klopt dit? Ik zie ook dat je nummerbehoud hebt aangevraagd welke op 2 oktober wordt uitgevoerd. Op deze datum zal dan ook je abonnement van start gaan. Ik heb zojuist voor je gekeken en zie dat de Nokia 6 volgens planning midden oktober weer beschikbaar. Heb ik je hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Bedankt Stephen, ik heb vanmorgen met de klantenservice contact opgenomen, dat leek me de snelst werkende manier. Ik ben voor zover naar tevredenheid geholpen en is alles bijgesteld. Volgens mij is de datum van ingang op 20 oktober gezet i.v.m. levering van de Nokia 6...
Maar dat ga ik dan wel zien.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ingewb, belangrijk is dat je bent geholpen! Mocht ik in de tussentijd nog iets voor jou kunnen betekenen schroom niet om mij te benaderen.
Ik heb begin september de Nokia 6 koper besteld, wordt deze nog wel geleverd? zo ja, heeft u een indicatie van de datum? er staat ook dat mijn abonnement ingaat op 10-09 terwijl ik nog helemaal geen telefoon heb?!
Reputatie 8
Badge +16
UPDATE 1: Beschikbaarheid Nokia 6

Nokia 6 Mat zwart: midden oktober
Nokia 6 koper: midden november
Nokia 6 blauw: midden november

Bovenstaande indicaties zijn planningen en kunnen steeds wijzigen.
Reputatie 8
Badge +16
@Fleurtje20041991,

Volgens de laatste planning is de Nokia 6 koper midden november weer beschikbaar. Wens jij ook de startdatum van je abonnement te wijzigen?
Ja ik wil zeker graag de startdatum van mijn abonnement wijzigen.
Kunt u dat voor mij doen?
Reputatie 8
Badge +16
Fleurtje20041991 schreef:

Ja ik wil zeker graag de startdatum van mijn abonnement wijzigen.
Kunt u dat voor mij doen?


Zie privébericht.

Reageer