Levering nieuwe batterij Samsumg Galaxy S3

• 15 augustus 2012
  • 12 reacties
  • 3840 keer bekeken

Op maandag 30 juli heb ik via de klantenservice gemeld dat mijn accu van mijn nieuwe Samsung Galaxy S3 defect is. Er werd mij beloofd dat er een nieuwe batterij zou worden opgestuurd binnen 2 werkdagen. Ik heb de batterij achter nog niet ontvangen. Op woensdag 8 augutus heb ik nogmaals over gebeld. Tot op heden heb ik echter nog niets vernomen.

Ik zit nu al ruim 2 weken zonder werkende telefoon. Kan er contact met mij worden opgenomen wanneer mijn telefoon wordt gerepareerd/de nieuwe batterij wordt geleverd. Ik ben niet mobiel bereikbaar, en aangezien het ook mijn werktelefoon betreft (ik ben zzp' er), is dit erg vervelend en zeer nadelig voor mijn werk namens opdrachtgevers.

Bij het verlengen van mijn abonnement heb ik de maximale verzekering voor de telefoon afgesloten, maar wat jullie beloven wordt verre van waargemaakt. Ik heb hierover reeds een klacht ingediend, hier is echter opnieuw geen gehoor aangegeven.

Graag zsm contact met een passende oplossing! Ik ben al jaren klant bij Telfort en ben erg teleurgesteld in jullie service.

12 reacties

Badge +4
Voor 6 euro heb je morgen/overmorgen een batterij in huis: http://link.marktplaats.nl/585252280 . Neemt niet weg dat Telfort het ook op moet lossen, maar wellicht praktisch voor jezelf.
Dag Erikk, dank voor je tip. Maar eigenwijs als ik ben verwacht ik van Telfort de service die mij beloofd is! Ik wacht dan ook met smart op een reactie.
Badge
@JannekevanDijk,

Welkom op het forum! Ik begrijp dat u teleurgesteld bent, mijn excuses voor het ongemak. Graag laat ik dit verder voor u uitzoeken. Hiervoor heb ik uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres nodig. Maak deze gegevens aan mij kenbaar via een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 .

Laïla
Dag Laila, Ik heb je een privebericht gestuurd met de gevraagde gegevens. Ik hoor graag snel van je!
Badge
@JannekevanDijk,