Levering nieuwe batterij Samsumg Galaxy S3

• 15 augustus 2012
  • 12 reacties
  • 3840 keer bekeken

Op maandag 30 juli heb ik via de klantenservice gemeld dat mijn accu van mijn nieuwe Samsung Galaxy S3 defect is. Er werd mij beloofd dat er een nieuwe batterij zou worden opgestuurd binnen 2 werkdagen. Ik heb de batterij achter nog niet ontvangen. Op woensdag 8 augutus heb ik nogmaals over gebeld. Tot op heden heb ik echter nog niets vernomen.

Ik zit nu al ruim 2 weken zonder werkende telefoon. Kan er contact met mij worden opgenomen wanneer mijn telefoon wordt gerepareerd/de nieuwe batterij wordt geleverd. Ik ben niet mobiel bereikbaar, en aangezien het ook mijn werktelefoon betreft (ik ben zzp' er), is dit erg vervelend en zeer nadelig voor mijn werk namens opdrachtgevers.

Bij het verlengen van mijn abonnement heb ik de maximale verzekering voor de telefoon afgesloten, maar wat jullie beloven wordt verre van waargemaakt. Ik heb hierover reeds een klacht ingediend, hier is echter opnieuw geen gehoor aangegeven.

Graag zsm contact met een passende oplossing! Ik ben al jaren klant bij Telfort en ben erg teleurgesteld in jullie service.

12 reacties

Badge +4
Voor 6 euro heb je morgen/overmorgen een batterij in huis: http://link.marktplaats.nl/585252280 . Neemt niet weg dat Telfort het ook op moet lossen, maar wellicht praktisch voor jezelf.
Dag Erikk, dank voor je tip. Maar eigenwijs als ik ben verwacht ik van Telfort de service die mij beloofd is! Ik wacht dan ook met smart op een reactie.
Badge
@JannekevanDijk,

Welkom op het forum! Ik begrijp dat u teleurgesteld bent, mijn excuses voor het ongemak. Graag laat ik dit verder voor u uitzoeken. Hiervoor heb ik uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres nodig. Maak deze gegevens aan mij kenbaar via een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 .

Laïla
Dag Laila, Ik heb je een privebericht gestuurd met de gevraagde gegevens. Ik hoor graag snel van je!
Badge
@JannekevanDijk,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het wordt voor u uitgezocht! Mijn collega's nemen vandaag, uiterlijk morgen contact met u op.

Laïla
Dat zou fijn zijn! Ik hoop dat ze me niet net als de vorige keer telefonisch proberen te bereiken, want dat gaat dus niet als je telefoon defect is. Ik ben te bereiken via e-mail of via mijn partner op het alternatieve nummer zoals aangegeven in mijn berichten naar de klantenservice.
Na enkele weken heb ik dan eindelijk een nieuwe accu ontvangen. Het probleem is echter nog niet opgelost!

1) de accu laadt niet op (alleen als je de telefoon opnieuw opstart, maar dat trucje werkt nu ook niet meer). Het probleem ligt dus bij de telefoon zelf.
2) er is mij teruggave van de abonnentskosten beloofd, maar toch staat er alweer een rekening van meer dan €70(!)  voor me klaar. Via Mijn Telfort kan ik alleen de rekeningen niet bekijken.

Dus:

1) kan er zsm een monteur langs worden gestuurd voor het maken van de telefoon, het leveren van een leentoestel, het leveren van een nieuw toestel of tenminste een simkaart adapter, zodat ik mijn oude telfoon kan gebruiken?
2) kan de factuur worden aangepast?
3) kan er voor worden gezorgd dat ik mijn facturen kan bekijken op Mijn Telfort?

Graag zsm contact!
Badge +4
Heb je je connector van de telefoon als eens geprobeerd een beetje te reinigen, met een kwastje/wattenstaafje, wellicht met beetje alcohol oid? Als deze vies is, wil hij niet/slecht laden.

PS: haal de batterij er ff uit voor je dit doet 😉
Dag Erik,

Dats is niet het probleem. Ik heb alles al geprobeerd, maar opladen wil hij niet... Ik hoop dat ook snel hier een antwoord te krijgen, want een maand wachten op de klantenservice staat niet hoog op mijn verlanglijst.

Hoe kan ik zonder telefoon snel met iemand in contact komen? Ik gebruik mijn telefoon zakelijk en dit is zeer nadelig voor mijn (eigen) bedrijf.....
Badge
@JannekevanDijk,

Vervelend dat het nog niet is opgelost, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb uw bericht doorgezet naar de betreffende afdeling, er wordt spoedig contact met u opgenomen.

Laïla
Wordt er dan gebeld met het alternatieve telefoonnummer? Want ik ben dus niet te bereiken. Hoe kan ik verder in contact komen met de klantenservice? Ik heb mijn telefoon verzekerd en ga uit van een monteur, of leentoetstel, binnen 24 uur. Is mijn reparatie hierbij aangemeld?
Badge
Ja, net zoals de vorige keer. Uw reparatie is niet aangemeld, ik heb uw klacht doorgezet. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9596. U kunt uw verzoek voor reparatie daar neerleggen als u niet wilt wachten op een terugkoppeling op uw klacht.

Laïla

Reageer