beantwoord

Levering nieuw modem

  • 8 mei 2018
  • 2 reacties
  • 208 keer bekeken

Beste,

Sinds afgelopen vrijdag geen internet meer thuis. Maandagochtend de klantenservice gebeld en die kregen het idee dat het modem kapot is. Tijdens dit gesprek is er meteen een nieuwe aangevraagd voor bezorging bij thuis.

Ik heb hier alleen geen bevestiging, track & trace of mail over gehad wanneer de bezorging plaatsvindt (ook niet in de PostNL app). Mijn vraag is of de aanvraag voor een nieuw modem dan wel juist is doorgekomen?

Met vriendelijke groet,

Floris
icon

Beste antwoord door Stephen 8 mei 2018, 16:32

Hallo Floris, het nieuwe modem is onderweg. Deze wordt morgen (9 mei) tussen 13:15 en 15:45 uur geleverd. De track en trace heb ik je zojuist kenbaar gemaakt via een privébericht 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Dat kan Telfort inzien dus even wachten op Telfort of je belt nog een keertje (werkt het snelst)
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Floris, het nieuwe modem is onderweg. Deze wordt morgen (9 mei) tussen 13:15 en 15:45 uur geleverd. De track en trace heb ik je zojuist kenbaar gemaakt via een privébericht 🙂

Reageer