Levering abonnement op nieuw adres

  • 25 juni 2012
  • 5 reacties
  • 2128 keer bekeken

Badge
Ik heb een vraag. Op dit moment hebben we een internet + bellen abonnement op ons huidige adres.
Deze week krijgen we de sleutel van onze nieuwbouwwoning.

Ik wilde graag op ons nieuwe adres een alles-in-1 abonnement aanvragen, maar de postcodecheck geeft aan dat op het nieuwe adres niet kan worden geleverd. Ook bij andere aanbieders (KPN) wordt bij de postcodecheck aangegeven dat er niet kan worden geleverd.

Ik kan me niet voorstellen dat er geen telefoonlijn op het nieuwe adres komt te liggen, dus ben ik benieuwd of het misschien toch mogelijk is om op het nieuwe adres te leveren.

De postcode en het huisnummer zou ik via privé bericht dor kunnen geven.

5 reacties

Badge
@ Henk Is er inmiddels al meer bekend?
Reputatie 4
Badge +3
@Brian,

Welkom op het forum!

Ik kijk dit inderdaad graag voor u na, maak in een privé bericht uw naw-gegevens kenbaar. :)

Henk
Badge
Henk ik heb nog steeds niets gehoord. Inmiddels zijn we al aan het verhuizen naar de nieuwe woning en ik zou toch graag bij Telfort blijven.
Badge
DAg Henk,

Ik heb een paar dagen geleden mijn NAW gegevens doorgegeven per privébericht. Heb je al de tijd gehad om ernaar te kijken?

Groet,
Brian
Reputatie 4
Badge +3
@Brian,

Ik heb nog geen reactie hierop gekregen, ik heb nogmaals om een update gevraagd.

Henk

Reageer