beantwoord

Leverdatum galaxy s7 en s7 edge

• 5 maart 2016
  • 29 reacties
  • 2652 keer bekeken

Badge
Hallo

Kunnen jullie misschien een overzicht maken per wanneer de galaxy s7 en edge leverbaar is ?

Bij een concurrent is bijvoorbeeld de gouden versie later leverbaar.

Ik hoop natuurlijk dat ik de s7 edge gewoon 11 maart krijg
icon

Beste antwoord door Michael 9 maart 2016, 19:42

Hoi Mark en Knakie, De uitlevering van de S7 gebeurt op volgorde van besteldatum en vindt inderdaad plaats vanaf vrijdag 11 maart. Een compleet overzicht van de te leveren toestellen heb ik helaas niet voor jullie. Kunnen jullie hiermee uit de voeten?
Bekijk reactie

29 reacties

Reputatie 1
Vandaar dat ik daarvoor een nieuwe topic heb aangemaakt.
https://forum.telfort.nl/bestellen-overstappen-258/levering-samsung-s7-edge-gold-55947
Alle kleuren normale S7 zijn op voorraad en de kleuren Zwart en Wit S7 Edge.
Alleen de Gold is nergens te krijgen een heeft een lange levertijd.
Ttelefort jullie zijn veel te duur, voor toestel Samsung s7 bijbetalen zelfs voor vaste klanten en voor 4G 5euro per mand
Ttelefort jullie zijn veel te duur, voor toestel Samsung s7 bijbetalen zelfs voor vaste klanten en voor 4G 5euro per mandDus eind van de maand overstappen naar een konkurrent!
Iemand op het forum aanwezig die de S7 edge al heeft ontvangen na een verlenging van zijn/haar abonnement? Ik heb wel een telefoontje van Telfort gekregen de dag na de verlenging (3 maart) alleen daarna is het erg stil gebleven.....

Gr.
Tony

Ik heb zojuist bericht ontvangen dat ik mijn telefoon op kan halen bij de telfort winkel. Ik heb op 29 februari mijn abonnement verlengd.

Dank voor je reactie. Ik zal ze morgen eens contacten bij Telfort!
Reputatie 1
Op de website staat nu leverbaar na 30 maart
Ik hoop natuurlijk dat ik niet zo lang hoef te wachten ,heb de 19de verlengd
Iemand op het forum aanwezig die de S7 edge al heeft ontvangen na een verlenging van zijn/haar abonnement? Ik heb wel een telefoontje van Telfort gekregen de dag na de verlenging (3 maart) alleen daarna is het erg stil gebleven.....

Gr.
Tony
Badge
Ik ben ook heel benieuwd. Ook ik hoop dat ik op 11 maart de telefoon kan ontvangen zoals toegezegd. Hopelijk ontvangen we snel een reactie.
Badge
Zo staat het wel aangegeven en ook telefonisch besproken!

Heb je hem ook besteld met verlenging knakie1 ?
Badge
Zo staat het wel aangegeven en ook telefonisch besproken!

Heb je hem ook besteld met verlenging knakie1 ?

Yep
Badge
Ok. Ik denkk het wel hoor...
Badge
inmiddels mijn telefoon opgehaald. was niet helemaal goed gegaan maar uiteindelijk naar mijn volle tevredenheid prima opgelost door telfort. toestel bevalt prima en bedankt voor de goede service!
Badge
Ok. Ik denkk het wel hoor...
we moeten maar even afwachten. kun je laten weten als je bericht ontvangt wanneer de telefoon geleverd wordt? dankjewel
Badge
Huh, 2 dagen geleden besteld en nu al binnen? Gewone S7 Gold is dus wel op voorraad alleen de S7 Edge Gold pas eind maart?

vandaag s7 gold besteld,,,,Laatse bericht van telfort was ( vanmiddag) dat de bestelling gereed werd gemaakt in het magazijn , dus ik neem aan dat het toestel morgen bij mij thuis is. Aanvulling>> zojuist. 23,33 uur de koerier status gecheckt.....barcode pakket is al te zien / bekend, zending nog niet te volgen maar aangezien alle pakketjes na 00.00 daar de deur uitgaan vertrouw ik er op dat de post morgenmiddag voor de deur staat...............................3SYYZK017250265
Zending nog niet te volgen

23.55 uur >>>>Uw Samsung Galaxy S7 32GB goud met bestelnummer 1603225381 is naar u verstuurd.

Verwacht bezorgmoment

Vandaag 23 maart
13:00 - 15:00 uur
Reputatie 4
Badge +1
Hoi allemaal, dat jullie de nieuwe Samsung zo snel mogelijk vast willen houden begrijp ik heel goed. Op dit moment is de Samsung Galaxy S7 Edge gold platinum schaars. Dat wil zeggen dat we aan het einde van deze maand een nieuwe voorraad verwachten die we kunnen gaan uitleveren.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Mark en Knakie, De uitlevering van de S7 gebeurt op volgorde van besteldatum en vindt inderdaad plaats vanaf vrijdag 11 maart. Een compleet overzicht van de te leveren toestellen heb ik helaas niet voor jullie. Kunnen jullie hiermee uit de voeten?
Badge
Michael,

Dr s7 edge was op 1 maart pas bij jullie te bestellen en heb die dag meteen besteld dus zou ik bij de eerste levering horen ?
Meteen nadat hij op dr site stond Heb ik verlengd.....
Reputatie 1
Zijn de andere kleuren wel op voorraad ?
Badge
En wanneer krijg je bericht dat hij verzonden is?
Een dag van te voren of op de dag zelf ?
vandaag s7 gold besteld,,,,Laatse bericht van telfort was ( vanmiddag) dat de bestelling gereed werd gemaakt in het magazijn , dus ik neem aan dat het toestel morgen bij mij thuis is. Aanvulling>> zojuist. 23,33 uur de koerier status gecheckt.....barcode pakket is al te zien / bekend, zending nog niet te volgen maar aangezien alle pakketjes na 00.00 daar de deur uitgaan vertrouw ik er op dat de post morgenmiddag voor de deur staat...............................3SYYZK017250265
Zending nog niet te volgen

23.55 uur >>>>Uw Samsung Galaxy S7 32GB goud met bestelnummer 1603225381 is naar u verstuurd.

Verwacht bezorgmoment

Vandaag 23 maart
13:00 - 15:00 uur
Badge
Dank voor je reactie. Zo is het niet door de medewerker verteld die ik destijds aan de telefoon heb gehad. Die gaf aan dat de telefoon vanaf 11 maart geleverd zou worden en die heeft het absoluut niet gehad over "op volgorde van besteldatum". Ik vind dit toch wel zeer essentiële informatie. Ik ga er nu vanuit dat ik vanaf morgen gebruik kan maken van de S7, maar dat kan zomaar is niet het geval zijn. Dat vind ik zeer jammer.
Badge
Ttelefort jullie zijn veel te duur, voor toestel Samsung s7 bijbetalen zelfs voor vaste klanten en voor 4G 5euro per mandDus eind van de maand overstappen naar een konkurrent!
Lunka, een telefoontje naar telfort kan helpen hoor. Heb ik ook gedaan en ze zijn mijn zeer goed tegemoet gekomen, korting op het abonnement en niet hoeven bij te betalen voor de S7. Het enige wat ze doen is het in 1x uitbetalen ipv per maand maar uiteindelijk ga je dan hetzelfde betalen als bijv. bij Vodafone.
Succes!
Lunka, een telefoontje naar telfort kan helpen hoor. Heb ik ook gedaan en ze zijn mijn zeer goed tegemoet gekomen, korting op het abonnement en niet hoeven bij te betalen voor de S7. Het enige wat ze doen is het in 1x uitbetalen ipv per maand maar uiteindelijk ga je dan hetzelfde betalen als bijv. bij Vodafone.
Succes!

Heb jij je telefoon inmiddels al ontvangen?
Ik help het je hopen.... Ik heb een bestelling/verlenging gedaan op 5 maart en staat nog steeds op gegevens verwerken. Al menige keren gebeld en blijft weer een storing ofzo te zijn ( weten ze meestal zelf ook niet). Erg benieuwd of de telefoon komt...
Badge
YES!!! Zojuist bericht ontvangen dat ik mijn S7 kan ophalen in de door mij aangegeven Telfort winkel. Vanmiddag maar ff wat eerder weg van het werk 🙂 Bedankt Telfort, ik ben een blij mens.
Badge
Succes!

Heb jij je telefoon inmiddels al ontvangen?

Ik ontvang zojuist een bericht dat ik mijn telefoon op kan halen in de door mij aangegeven Telfort winkel. Ik ben blij 🙂

Reageer