beantwoord

Lange Levertijd internet

• 30 juni 2015
  • 6 reacties
  • 277 keer bekeken

Hallo,

In alle hectiek van de verhuizing ben ik vergeten ver van te voren mijn internet te regelen.
Na een rondje langs alle providers kwam Telfort goed uit de bus daarnaast werd mij toegezegd dat de oplevering van mijn alles in 1 pakket ongeveer 2 weken zou duren.
Ik kreeg vandaag echter bericht dat het in totaal 5!!! weken gaat duren.

Is er ook een mogelijkheid om dit sneller te regelen?

Alvast dank,
Menno
icon

Beste antwoord door Sleepy24 15 juli 2015, 09:12

Hi Stephen,

Ik ben maandag gebeld door een van jullie medewerkers ze gaf aan dat ze eigenlijk niks voor me kon doen. Ze zou het eventueel kunnen escaleren maar dan had ik nog geen garantie dat ik het eerder zou krijgen. Dus ik heb mijn abonnement geannuleerd.

Bedankt voor je hulp.

Groet,
Menno
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
@Sleepy24,

Welkom op het forum!

Wat fijn dat je voor ons hebt gekozen. :D
Heb je een Alles-in-1 pakket van ADSL of van glasvezel besteld? Voor glasvezel hanteren wij een levertijd van 5 weken. Bij ADSL is de levertijd wel wat korter. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Hi Stephen,
Dank voor je reactie ik heb gewoon een " Internet standaard + TV" contract, lijkt me dat dit dus gewoon ADSL verbinding is. Vandaar ook mijn verbazing dat het zolang moet duren. Plus het feit dat jullie tijdens de bestel procedure aangaven het ongeveer 2 weken zal duren.

Groet,
Menno
Reputatie 8
Badge +7
@Sleepy24,

Zie onderstaand.

Zou ik jouw naw-gegevens in een privébericht mogen ontvangen zodat ik het een en ander voor je kan uitzoeken?

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@Sleepy24,

Is er nog contact met jou opgenomen? Zo ja, dan verneem ik graag van je hoe dit is verlopen.
Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Hi Stephen,

Ik ben maandag gebeld door een van jullie medewerkers ze gaf aan dat ze eigenlijk niks voor me kon doen. Ze zou het eventueel kunnen escaleren maar dan had ik nog geen garantie dat ik het eerder zou krijgen. Dus ik heb mijn abonnement geannuleerd.

Bedankt voor je hulp.

Groet,
Menno
Reputatie 8
Badge +7
@Sleepy24,

Bedankt voor de terugkoppeling. Wat jammer dat je hebt geannuleerd. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider en hoop je wellicht in de toekomst opnieuw bij ons te verwelkomen. :)

Stephen