KPN zegt dat Tefort niet opgezegd heeft.

• 22 oktober 2012
  • 31 reacties
  • 8745 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Badge
Hier hetzelfde probleem maar dan met tele2 als oude provider. Met tele2 gebeld maar werd asociaal te woord gestaan. Telfort is wel vriendelijk. Telfort zou volgense tele2 niet opgezegt hebben omdat ik aderparen in het isra punt moest wisselen heb ik nu niets en we hebben een bedrijf dus een internet is een groot probleem.
Volgens mij is Tele2 ook van KPN.
Als Telfort daadwerkelijk opgezegd heeft, kan Telfort helpen met een bewijsstuk.
Het zij via dit Forum, KLantenservice of Backoffice.
Reputatie 8
Badge +16
Volgens mij is Tele2 ook van KPN.

Volgens mij is Tele2 niet van KPN.
Goedemiddag,

Wij hebben ook eenzelfde soort probleem bij Telfort: de overstap van Internetprovider Ziggo naar Telfort. Telfort geeft op Internet aan dat het overstappen makkelijk gaat en zij het voor je opzeggen. Bij de aanvraag van het Telfort Internet abonnement (20,- euro p/m) op 20 november 2012 hebben wij opgegeven bij Telfort dat zij ons Ziggo-abonnement opzeggen voor ons, we hebben hierbij ons contractnummer doorgegeven en Telfort zou ons ook nog per post een opzeggingskaart toegesturen. In afwachting daarop kregen we alleen een brief met de bevestiging van de internetaanvraag en vrij snel daarna op 1 december een brief van Telfort dat de Internet opleverdatum 5 december is.

Bij navraag blijkt dus dat ons Ziggo abonnement niet is opgezegd door Telfort. Wij gaan niet dubbel betalen voor 2x internet. Daarom verzoeken wij Telfort ook via deze weg om dit in orde te maken. Wij hopen van harte iets te horen.
@Franzki, volgens mij heb jij gelijk er is wel sprake geweest van een overname maar dat is niet doorgegaan.

@MirjamVHJ, zoals ik al eerder aangaf, als Telfort daadwerkelijk opgezegd heeft, kan Telfort helpen met een bewijsstuk.
Het zij via dit Forum, Klantenservice of Backoffice.
Ik denk dat je beter eerst de Klantenservice kan benaderen omdat er hier nog niet gereageerd is.
Als Telfort niet opgezegd heeft, dus dat het bij hen fout gegaan is, zal Telfort restitutie moeten verlenen, net als KPN bij mij.
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. 
Ik heb eind maart in de Telfortwinkel interactieve TV en internet besteld.
Ik heb daar mijn KPN gegevens opgezocht en doorgegeven.
Deze zijn daar in de computer gezet.

Maandag 6 mei is er alsnog een nota binnengekomen van KPN t/m 6 juni. 
Ik heb gebeld met Telfort, zij zeggen dat het is opgezegd en dat dit door KPN bevestigd is op 9 april.
KPN claimt echter nooit een opzegging te hebben ontvangen. 

Vervolgens heb ik weer gebeld met de Telfort klantenservice, waar ik alleen maar 'NEE' te horen krijg. 
De Telfort klantenservice wil mij niet de bevestiging van KPN doorsturen, zodat ik zelf actie kan ondernemen, maar ze willen ook KPN niet bellen om te vragen wat er fout is gegaan.
Ik vind het erg klantonvriendelijk (zachtjes uitgedrukt).

Ik wil best zelf bellen met KPN, maar dan heb ik wel de harde bewijzen nodig dat het door hun bevestigd is. Maar nu word ik door beide partijen naar elkaar doorverwezen. 
En omdat ik naar Telfort ben overgestapt, vind ik eigenlijk dat zij hier de lead moeten nemen, en niet ik. Ook omdat zij het voor mij zouden opzeggen. 

Vrijdag weer de klantenservice aan de telefoon, en zou teruggebeld worden. Dat is tot op heden nog niet gebeurd.
Ik hoop dat iemand van Telfort meeleest, en hier de juiste actie op gaat ondernemen....

J. J. 

Reageer