Waarom is het zo verschrikkelijk lastig om een Digitenne abonnement op te zeggen? Ik heb een tweede interactieve TV ontvanger besteld, maar kan Digitenne niet opzeggen omdat dit schijnbaar via KPN moet. Dit terwijl ik het bij mijn alles-in-1- pakket van Telfort heb afgenomen. Dan is het toch ook logisch dat Telfort de opzegging regelt? Maar Telfort verwijst naar de KPN-site. Op die site is het echter voor Telfort klanten niet mogelijk om in te loggen en dus wijzigingen door te voeren oif opzeggingen te regelen. Waarom wordt het klanten zo moeilijk gemaakt? Telfort en KPN zijn tegenwoordig notabene 1 en het zelfde bedrijf. Nergens een mogelijkheid om dit online te regelen of om uberhaupt via de mail in contact te komen. Alles moet aangetekend en via de post Slechte zaak en niet meer van deze tijd wat mij betreft.
Beste antwoord door Marcator
Hallo
Dat weet ik, maar ik heb e.e.a. graag zwart op wit. Met telefonische toezeggingen heb ik helaas slechte ervaringen. Enfin, heel ver verstopt op de KPN-site heb ik een mogelijkheid gevonden en een daarop bevestiging van ontvangst van mijn bericht gekregen, nu maar afwachten hoe de afhandeling verloopt.