beantwoord

KPN diensten opzeggen als Telfort klant

• 2 juni 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Waarom is het zo verschrikkelijk lastig om een Digitenne abonnement op te zeggen? Ik heb een tweede interactieve TV ontvanger besteld, maar kan Digitenne niet opzeggen omdat dit schijnbaar via KPN moet. Dit terwijl ik het bij mijn alles-in-1- pakket van Telfort heb afgenomen. Dan is het toch ook logisch dat Telfort de opzegging regelt? Maar Telfort verwijst naar de KPN-site. Op die site is het echter voor Telfort klanten niet mogelijk om in te loggen en dus wijzigingen door te voeren oif opzeggingen te regelen. Waarom wordt het klanten zo moeilijk gemaakt? Telfort en KPN zijn tegenwoordig notabene 1 en het zelfde bedrijf. Nergens een mogelijkheid om dit online te regelen of om uberhaupt via de mail in contact te komen. Alles moet aangetekend en via de post Slechte zaak en niet meer van deze tijd wat mij betreft. 

icon

Beste antwoord door Marcator 2 juni 2020, 22:23

Hallo @Marcator , bij KPN kun je dit gratis regelen via de chat of via 0800 0402.

Dat weet ik, maar ik heb e.e.a. graag zwart op wit. Met telefonische toezeggingen heb ik helaas slechte ervaringen. Enfin, heel ver verstopt op de KPN-site heb ik een mogelijkheid gevonden en een daarop bevestiging van ontvangst van mijn bericht gekregen, nu maar afwachten hoe de afhandeling verloopt.

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @Marcator , bij KPN kun je dit gratis regelen via de chat of via 0800 0402.

Bellen kan ook nog, is een stuk sneller.

Digitenne is een KPN product, die je als service via Telfort kan krijgen met korting, maar je betaald ook aan KPN en niet aan Telfort.

En zolang er nog Telfort bestaat is het een ander bedrijf dan KPN.

Reputatie 1
Badge

Hallo @Marcator , bij KPN kun je dit gratis regelen via de chat of via 0800 0402.

Dat weet ik, maar ik heb e.e.a. graag zwart op wit. Met telefonische toezeggingen heb ik helaas slechte ervaringen. Enfin, heel ver verstopt op de KPN-site heb ik een mogelijkheid gevonden en een daarop bevestiging van ontvangst van mijn bericht gekregen, nu maar afwachten hoe de afhandeling verloopt.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Marcator, we gaan inderdaad samen. Maar Digitenne is nog steeds een KPN product, dit dien je dus ook bij KPN op te zeggen. Hier is echter wel telefonisch contact voor nodig. Een collega zal je nog bellen naar aanleiding van het invullen van het formulier. Als de opzegging definitief is krijg je daar uiteraard bevestiging van. 

Reageer