beantwoord

Kosten van € 4,50 bij nieuw abonnement

• 7 december 2016
  • 2 reacties
  • 614 keer bekeken

Zelf al klant van Telfort maar onlangs voor mijn zoon een overstap geregeld naar Telfort bijna nog 2 mnd te gaan.
ok hij had echt een nwe telefoon nodig dus die er ook gelijk bij besteld.
Was wel top.. hij kreeg hem al 2 mnden eerder in huis dan eigenlijk nodig was.
het gekke is dat ik 15 Nov 2016 een bericht van de bank kreeg dat er €4,50 zou worden afgeschreven van mijn rekening voor deze telefoon.
Ik heb hem gelijk geblokkeerd deze betaling.
de reden is simpel. ik kan nog niet online inloggen omdat hij nog niet echt bij Telfort zit. want de overdracht is daar nog niet rond.
IK WIL WETEN waarvoor ik betaal... tuurlijk de Telefoon dat weet ik wel.
maar nu komt het ik heb dus een abonnement voor 2 jr daar mee betaal ik dus eigenlijk in 2 jr de telefoon af.
Ik heb geen mailtje gehad over deze betaling,geen post en ik kan niet online kijken....
als ik dus deze 4,50 zou betalen betekent dat in mijn ogen dat ik dus NIET dat ik 2 jr en 2 mndn ga betalen voor een abonnement waar 2 jr voor staat.
hebben ze mij ook niet aan de telefoon gezegd tijdens de bestelling.
elke factuur word goed nagekeken door mij maar die 4,50 krijgen ze niet... bel mij maar o_O
EN bellen ? waarvoor zou ik gaan bellen ze sturen me door naar een 0900 € 0,50 extra en dan zeker de hele menu door en van kastje naar kastje gestuurd te worden.dan is 4,50 misschien wel goedkoper heb ik ook gezonde fruit voor.
dat akkefietje ken ik daar is KPN en hun dochter XS4all ook zo goed in.
Het is jammer voor mijn zoon maar ik ga weg denk dat ik bij Telfort... denk dat ik bij ZIGGO beter af ben qua bellen naar hun met mijn vaste lijn.
is kijken wat telfort hierop zegt
icon

Beste antwoord door Leon 8 december 2016, 10:43

Goedemorgen Verona,

Kan het zijn dat je € 4,50 moet betalen als éénmalige kosten voor de mobiele telefoon?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +1
Goedemorgen Verona,

Kan het zijn dat je € 4,50 moet betalen als éénmalige kosten voor de mobiele telefoon?
Badge +1
Hi Verona, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!