beantwoord

korting verdwijnt verlenging ????

• 2 september 2014
  • 5 reacties
  • 655 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een abonnement bij telfort mobiel. Hierbij heb ik korting op mijn belbundel en internet bundel welke loopt tot 2-6-2021. Nu krijg ik een verlengingsaanbod waarbij deze korting komt te vervallen omdat ik een nieuw contract zou afsluiten? Ik wil m.b.t. de belbundel en internetbundel gewoon houden wat ik heb!!
Hoezo dan een nieuwe situatie? Het is toch verlengen van een bestaande samenstelling?
De telefoon is los, nu een lease Xperia, wil naar een S3.
Wie legt mij dit uit?
icon

Beste antwoord door Laila 4 september 2014, 15:59

@harryws,

Welkom op het forum! Wat Matthijs1986 aangeeft is correct.

De korting die jij nu ontvangt, hoort bij het huidige contract. Als je verlengt, kies je weer voor een nieuw abonnement met de daarbij behorende prijzen.

Laïla
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
Je abonnement met lease toestel is niet los te zien van dat lease toestel. Op basis van het leasecontract heb je extra korting gekregen op je minuten en internetbundel. Je kan dus kiezen om:
1: je volledige abonnement inclusief lease toestel door te laten lopen. Je blijft dan betalen voor je lease toestel, en kan ook gebruik blijven maken van de service van Smartcare.
2: je abonnement omzetten naar sim Only of met toestel bundel (Toestel is tegenwoordig van jezelf wanneer je een nieuw contract met toestel pakt). Als je het omzet naar met toestelbundel vervalt na de looptijd automatisch wel het bedrag voor het toestel en houdt je sim Only over.

Weet je zo genoeg?
Badge
@harryws,

De korting die jij nu ontvangt, hoort bij het huidige contract. Als je verlengt, kies je weer voor een nieuw abonnement met de daarbij behorende prijzen.

Laïla
Reputatie 1
@harryws,

Laïla

Bedankt voor jullie reacties.
Heb inmiddels toch verlengd met toestel.
Ik vind het wel makkelijk zo zeg, dan is het geen verlenging maar een nieuw abonnement. Waarom heeft Telfort dan uberhaubt een korting aangeboden tot 2021?
Reputatie 8
Badge +15
Ik vind het wel makkelijk zo zeg, dan is het geen verlenging maar een nieuw abonnement. Waarom heeft Telfort dan uberhaubt een korting aangeboden tot 2021?
Daar is een heel simpel antwoord op.
Toen de kortingen nog tot einddatum contract liepen gingen er veel mensen klagen dat ze ineens het dubbele gingen betalen. De korting was na einddatum komen te vervallen en vervolgens betalen ze de volle pond.

Reageer