beantwoord

Klantenservice weigert modem te sturen

• 27 april 2013
  • 6 reacties
  • 2043 keer bekeken

Afgelopen week zijn we van abonnement veranderd, blijkbaar betaalden we al maanden teveel geld voor een lagere snelheid. De klantenservice had ons ook verzekerd dat we een modem in bruikleen zouden krijgen, het draadloos internet valt namelijk af en toe uit met onze modem. 
Toen ik gisteren belde met de klantenservice wanneer wij de modem zouden ontvangen, het aanvragen van het nieuwe abonnement was namelijk al een aantal weken geleden, werd mij verteld dat we geen recht hebben op een nieuwe modem, we hebben namelijk al een modem (deze modem hebben we zelf gekocht, is niet in bruikleen).
Zelfs nadat ik de klantenservice een aatal keer heb gebeld en ze er herhaaldelijk op gewezen heb dat we problemen hebben met onze huidige modem en geen modem in bruikleen hebben werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, volgens de technische dienst moest ik abonnementen maar bellen en vice versa.
Waarom is het zo moeilijk een nieuwe modem te krijgen? Volgens de site heeft iedereen er namelijk recht op en raden ze zelfs aan om een officiele modem te gebruiken.
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 1 mei 2013, 16:29

@Omni,

Dat is inderdaad apart. Ik heb je alsnog een vervangend exemplaar opgestuurd, deze keer wel het correcte modem.

Je zult een brief ontvangen met de instructies om het modem wat je zojuist hebt ontvangen weer terug te sturen.

Henk
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Wacht maar tot na het weekend dan zal een van de Telfort (webcare) medewerkers je wel verder helpen.
Badge +4
-oops verkeerde topic-
Reputatie 4
Badge +3
@Omni,

Welkom op ons forum! Erg spijtig dat de communicatie niet geheel soepel verloopt. Ik heb zojuist een vervangend modem opgestuurd. Deze zal met 3-5 werkdagen bij je binnenkomen, wil je een berichtje plaatsen zodra dit het geval is? :)

Henk
Ik heb een modem ontvangen, dit is echter niet de modem die overal genoemd staat op de site, de Arcadyan Experia box v8, maar een andere modem, namelijk een zyxel p-2601hn-f1.
In principe maakt dit me niets uit, als de modem maar werkt. Maar deze modem heeft maar 1 poort om onze telefoons op aan te sluiten, waardoor we de telefoons beneden en boven niet tegelijk aan kunnen sluiten. Is er een reden dat we deze modem hebben gekregen en niet de geadverteerde modem?
Reputatie 4
Badge +3
@Omni,

Dat is inderdaad apart. Ik heb je alsnog een vervangend exemplaar opgestuurd, deze keer wel het correcte modem.

Je zult een brief ontvangen met de instructies om het modem wat je zojuist hebt ontvangen weer terug te sturen.

Henk
De goede modem is binnen gekomen, ik zal de verkeerde binnenkort terug sturen. Hartelijk bedankt.

Reageer