beantwoord

Klantenservice telfort onwillig en abominabel slecht.

• 27 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 450 keer bekeken

Vandaag word ik door de woningbouw verrast met een verhuizing per 2 nov. a.s. Na onmiddellijk contact gezocht te hebben met de klantenservice van telfort word mij duidelijk dat een abonnement met alleen internet in ongeveer anderhalf tot twee maanden uitgebreid kan worden naar een totaal pakket. Waar bevind ik mij in Centraal-Afrika??? Gegarandeerd dat ze daar wel een oplossing zouden hebben. Per 13 november zou pas een verhuizing van internet gerealiseerd kunnen worden, daarna een dito wachttijd voor tv-aansluiting en vervolgens nog eens zo'n termijn voor vast bellen. Service ik heb dat woord opgezocht in het woordenboek maar daar stond beslist geen "puinhoop" bij. Weet er iemand een oplossing.????
icon

Beste antwoord door Stephen 29 oktober 2015, 19:22

Hallo Boris, welkom op het forum! Wat fijn dat wij met jou mogen meeverhuizen en dat je je abonnement wilt uitbreiden naar en totaalpakket. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zo lang daarop wenst te wachten. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Boris, welkom op het forum! Wat fijn dat wij met jou mogen meeverhuizen en dat je je abonnement wilt uitbreiden naar en totaalpakket. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zo lang daarop wenst te wachten. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Boris, bedankt voor jouw gegevens. Ik zie dat mijn collega contact met jou probeert op te nemen. Graag verneem ik van jou wanneer jij het beste te bereiken bent zodat ik mijn collega hierover op de hoogte kan stellen. In afwachting van je reactie.