klantenservice slecht als ik wil verlengen

• 30 december 2015
  • 8 reacties
  • 529 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 17 reacties
afgelopen dagen 3 Keer contact gehad met de klantenservice over verlengen van 2 mob tel abonnementen zou ook steeds terug gebeld worden
maar dat lukt niet van de kant van Telfort dan maar bij de andere providers gaan kijken het bijna een gevonden die mij wel als klant wil hebben
wat ik ook niet begrijp dart als ik 4G wil hebben de klantenservice dat afraadt
zitten de goede mensen wel op die afdeling vraag ik mij af

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Fijn jbl 🙂 Bedankt voor je berichtje.
Reputatie 1
ja hoor is is eindelijk gelukt was niet makkelijk
bedankt nog voor de medewerking
Reputatie 1
ga toch vanmiddag bij de andere providers kijken
Reputatie 1
ik heb het een beetje gehad met die klantenservice van Telfort
om een contract te verlengen zoveel moeite te doen wel met een speciale wens
vindt ik niet klant vriendelijk vindt het niet leuk meer
Reputatie 8
Badge +2
Hi jbl, bedankt voor je bericht. Ik heb het voor je uitgezet bij de klantenservice. Zij zullen dit verder oppakken. Doorgaans wordt je binnen enkele werkdagen hierover benaderd. Wil je mij op de hoogte houden van de vorderingen? Ben erg benieuwd!
Reputatie 1
qqq
Reputatie 1
Beste Jbl, wat een ontzettend nare ervaring lijkt me dit. Dit is absoluut niet de bedoeling en het spijt mij enorm dat dit op deze manier is gegaan. We willen jou helemaal niet kwijt als klant! Sta je nog voor een aanbod open? Dan zorg ik ervoor dat er alsnog telefonisch contact met je opgenomen wordt. Hiervoor heb ik het volgende nodig:

- De 06-nummers waarom het gaat
- De wensen wat betreft bundels en/of toestellen
- Telefoonnummer waarop je bereikbaar bent

Wil je deze informatie in een privébericht naar mij sturen? Dan ga ik hier verder mee aan de slag.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Jbl, wat een ontzettend nare ervaring lijkt me dit. Dit is absoluut niet de bedoeling en het spijt mij enorm dat dit op deze manier is gegaan. We willen jou helemaal niet kwijt als klant! Sta je nog voor een aanbod open? Dan zorg ik ervoor dat er alsnog telefonisch contact met je opgenomen wordt. Hiervoor heb ik het volgende nodig:

- De 06-nummers waarom het gaat
- De wensen wat betreft bundels en/of toestellen
- Telefoonnummer waarop je bereikbaar bent

Wil je deze informatie in een privébericht naar mij sturen? Dan ga ik hier verder mee aan de slag.

Reageer