beantwoord

Klantenservice onbereikbaar via email/melding fout contractovername

• 3 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Er dreigt alweer iets fout te gaan bij mijn abonnement, dat wil ik nu voor blijven. Ik ben nu al dagen bezig de klantenservice te bellen, maar steeds krijgt ik te horen dat de wachttijd erg lang is en wordt de verbinding verbroken. Hoe moet je de klantenservice bereiken ?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 8 oktober 2020, 11:48

@Rob Elsinga Dat is jammer om te horen en dat kan ik me voorstellen. Ik begrijp dat je er uiteindelijk wel doorheen gekomen bent. Ik hoop dat dat ook betekent dat het uiteindelijk opgelost is, want dat kan ik niet uit je bericht opmaken. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Je kunt het via het twitter account of via facebook proberen, zie voor de accounts onderaan deze pagina.

Hier kun je ook geholpen worden maar het is op het forum ook druk en hou er  rekening mee dat het hier ook zomaar tot 5 dagen kan duren voordat je geholpen wordt

Reputatie 8
Badge +11

@Rob Elsinga Ik kan me voorstellen dat je problemen wilt voorkomen. Zoals jimny al vertelde is het inderdaad vrij druk op dit moment, waardoor we niet eerder bij jouw topic zijn. 

Hoe staat het er nu voor? Is het intussen gelukt om de klantenservice te bereiken? Als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik graag wat er precies aan de hand is en geef me dan vooral een seintje hier.

@jimny@Alexandra - Telfort - na bijna een uur in de wacht te hebben gehangen erdoor gekomen. Natuurlijk blij dat het gemeld kon worden. Wel een kater, want is het nou nodig de klantenservice (op alle manieren) vrijwel onbereikbaar te houden (ik zou al blij zijn met een emailadres) en blijkt bovendien dat Telfort de regels veranderd heeft dus was alle tijd en stress ook nog eens voor niks. Ik wordt niet blij van deze ‘service’ voor klanten :rage:

Reputatie 8
Badge +18

Ik heb geen idee welke regels je bedoelt en sinds jaren gebruikt Telfort geen mail mogelijkheid, indertijd heb je bewust voor Telfort gekozen omdat Telfort een low budget provider is/was

Reputatie 8
Badge +11

@Rob Elsinga Dat is jammer om te horen en dat kan ik me voorstellen. Ik begrijp dat je er uiteindelijk wel doorheen gekomen bent. Ik hoop dat dat ook betekent dat het uiteindelijk opgelost is, want dat kan ik niet uit je bericht opmaken. 

Reageer