klantenservice onbereikbaar via email/melding fout contractovername

  • 2 juni 2014
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Ik heb al div. malen geprobeerd om via tel. contact te krijgen met de juiste afdeling die mijn contractverlenging kan controleren en een aanpassing kan maken in de gemaakte afspraak dat ik mijn tel. over wil nemen. Nu heb ik reeds 2x een herinnering ontvangen de oude tel. in te leveren maar dit is niet wat ik heb afgesproken. Alle automatische emails van Telfort ten spijt heb ik nu ook een klacht in gediend per email....
Maar daar krijg ik pas na 10 dagen een antwoord op.

Ik ga hier mijn tel/contract nummer niet vermelden maar ik verzoek toch dringend dat er contact met mij wordt opgenomen omdat het mij nu al meer tijd kost dan wenselijk is en ik in het vervolg een verlenging niet meer via Telfort ga uitvoeren als dit niet correct wordt opgelost.

gr

R.

1 reactie

Reputatie 3
@RichardRes,

Welkom op het forum!

Wat is precies jouw vraag? Begrijp ik goed dat je een leasetoestel hebt dat je over zou nemen, maar dat je dit wilt wijzigen? Kun je mij via een privébericht jouw exacte vraag, naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer sturen? Dan zorg ik dat er contact wordt gelegd met jou.

Ingrid

Reageer