Klantenservice

• 5 maart 2014
  • 0 reacties
  • 756 keer bekeken

Aller eerst, ik kan alleen hier een KLACHT plaatsen of uberhaupt iets plaatsen, ik ben nu een kwartier aan het zoeken en ben het beu. 

ten tweede...

wat een *** klantenservice hebben jullie zeg. Om een lang verhaal kort te maken:

Wij ziiten bij telfort via adsl. wij zijn van ziggo overgestapt naar jullie op 9-01-2014. Jullie hebben mij de service aangeboden om alles op te zeggen van ziggo. Dit is niet gebeurt en ik betaal nu al ruim 2 maanden dubbel. (wordt aangewerkt)

Ik bel gelijk naar de klantenservice, vrijwel meteen wordt de schuld in de schoenen van ziggo geschoven en ik moest daar maar naartoe bellen. (dit werd gezegd na 8 minuten wachten, incl het praten met de medewerkster)

Dus ik bel na ziggo, Die schuiven het in de schoenen bij telfort. 

Dus ik bel weer terug na telfort. krijg ik een andere medewerkster aan de telefoon, leg het verhaal uit en zij zal mij wel even door verbinden (ondertussen alweer 6 minuten aan het bellen) Weer het verhaal uit moeten leggen, krijg ik te horen dat het inderdaad wel heel raar is, maar de fout ligt toch echt bij ziggo. (ondertussen al 14  minuten aan het bellen)

Daar ging ik niet mee accoord. Dus ben ik weer doorverbonden. Ondertussen 20 minuten aan het bellen. Opnieuw het verhaal uit moeten leggen, deze medewerkster verstond ik amper door het gebrekkige nederlands. ZIj moest het continu aan iemand anders vragen. Uiteindelijk kreeg ik de mededeling "dat had u zelf moeten doen" Ik werd hier ZOO boos om dat ik de hoorn erop heb gegooid. 

S avonds belt mij vriend op, krijgt liesbeth aan de telefoon. Zij is de eerste medewerkster die gesproken is, die ergers verstand van heeft. Zij probeerde ons verder te helpen. 

Ik vind het niet normaal dat jullie medewerksters zo ontzettend slecht op de hoogte zijn van de service die jullie als telfort verlenen. Hierdoor wordt de kwaliteit van jullie "product/ service" zeer laag. 

ook hier zal wel weer nix mee gedaan worden, want op facebook wordt er ook zelden een reactie gegeven op klachten. Klacht formulier kan niet worden ingevuld over de klantenservice/ uberhaupt de service die verleent wordt. Het is echt dat de tv, internet en telefoon werkt, want ik ben zo klaar met dit gezijk. Ik wil gewoon mijn geld terug!! Daarbij is het fijn als ik antwoorden op mijn vragen krijg van de medewerksters die ik spreek!!!!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer