Klacht over verlengen sim only
Huidige contract geldig tot 11 maart 2012. Op 06 maart j.l. is er door Telfort nog geincasseerd voor de periode t/m 04 april 2012.
Omdat telfort in overzicht stelt dat mijn contract t/m 11 maart geldig is heb ik het vandaag verlengd. Wat schetst mijn verbazing? Nieuw abbonnement gaat in op 19 maart 2012.
Ik heb dus al op 6 maart j.l. betaald en betaal straks nog eens op 19 maart 2012 voor het verlengde abbonnement.
Wat moet ik doen om dit te voorkomen?
Omdat telfort in overzicht stelt dat mijn contract t/m 11 maart geldig is heb ik het vandaag verlengd. Wat schetst mijn verbazing? Nieuw abbonnement gaat in op 19 maart 2012.
Ik heb dus al op 6 maart j.l. betaald en betaal straks nog eens op 19 maart 2012 voor het verlengde abbonnement.
Wat moet ik doen om dit te voorkomen?
Uw verlenging gaat in op 19-03-2012 in verband met de wettelijke bedenktijd (wet Koop op Afstand). Wanneer u gaat verlengen is het raadzaam om dit ruim voor de einddatum te doen. Als u wilt dat de verlenging eerder ingaat dan 19-03-2012, dan moet u de huidige verlenging annuleren en langsgaan bij de winkel.
Laïla
Laïla
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.