klacht mbt tot zomaar afsluiten

  • 6 september 2013
  • 30 reacties
  • 10193 keer bekeken


Toon het eerste bericht

30 reacties

------------------------
Badge +2

Alvast bedankt voor het antwoord. :-)

Welk antwoord? Ik volg dit topic met (nog) steeds stijgende verbazing overigens.
Reputatie 1
Badge +1

Ik had overigens nog een vraagje: Wat gebeurd er eigenlijk met mijn telefoonnummer nu? Ben ik dat nummer nu voorgoed kwijt?

Alvast bedankt voor het antwoord. :-)
Camillah


Op bovenstaande vraag neem ik aan. 
Badge +2
Het antwoord waar sinds 13.00 uur op gewacht wordt, hé Indi. Laten we het nou niet nog moeilijker maken dan het al is.
Reputatie 8
Badge +16
Je bedoelt 16:35 neem ik aan...

Maar los daarvan kan ik me voorstellen dat het een gewoon een *****probleem is als het je overkomt.

Eigenlijk begrijp ik een paar dingen niet:
Hoe komt het dat er soms niet-kloppende overnames zonder extra controle in behandeling worden genomen?
Waarom wordt een overname niet ter goedkeuring voorgelegd aan de geregistreerde abonnnee?
Waarom is het niet mogelijk om snel en eenvoudig een overname terug te draaien als blijkt dat de eigenaar van de aansluiting geen opdracht heeft gegeven?

Gelukkig zie je het niet zo vaak voorbij komen op dit forum... maar ik schrik er elke keer weer van hoe bureaucratisch alles geregeld is als er een fout wordt gemaakt.

Reageer