beantwoord

Klacht afhandeling wanneer?

  • 11 april 2012
  • 1 reactie
  • 1828 keer bekeken

Beste Telfort,
de afgelopen jaren heb ik 2 klachten ingediend:
1. slecht/geen bereik Wibautstraat, 1ste Oosterparkstraat, Amsterdam (BUITEN!!)
2. in januari 2012 was ik voor werk in India, Mumbai, het speciale voicemailnummer buitenland was onbereikbaar.

Voor mijn werk is het zeer relevant dat ik toch toegang heb tot mijn voicemailberichten. Ik heb u toen gemaild met het verzoek deze berichten zeker niet te wissen en ze toegankelijk te maken voor mij, bv via heractivering van het buitenland-voicemailnummer, of het toesturen van de berichten via de mail.

Echter, na mijn herhaaldelijke verzoeken en protesten heb ik op beide zaken geen oplossingen gehoord. (bv dat ik het speciale voicemailnummer moest bellen, zucht..dat werkt dus niet) . De 1ste zaak vind ik erg, vanwege het niet nakomen van het contract: bellen mogelijkmaken in Nederland. De 2de zaak: ik heb het op tijd aangegeven, uw eigen dienst was niet beschikbaar, ondanks herhaaldelijk proberen. Nu lijkt het net alsof TNT post je post weggooit. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Eind januari, bij terugkomst in NL werd mij verzocht mijn abonnement te verlengen, dit heb ik toegestaan, onder de volgende voorwaarden: het oplossen van de bovengenoemde 2 klachten.


Echter, sinds eind januari heb ik meermaals mails, klachten, etc gestuurd, vaak zonder antwoord, of een eenregelig-antwoord, "dat het niet mogelijk was" en er werd niet op onze afspraak ingegaan. Omdat ik weet dat de moderators van Telfort dit forum lezen, stel ik hierbij Telfort aansprakelijk voor alle hieruitvoortvloeiende kosten.
Maar natuurlijk sta ik ook open voor een goede oplossing, en dan graag snel, het is half april :)


met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Laila 12 april 2012, 10:00

Welkom op het forum Violala. Erg vervelend dat uw klachten nog niet zijn afgehandeld. Graag ben ik u hierbij van dienst. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, merk/type telefoon en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum Violala. Erg vervelend dat uw klachten nog niet zijn afgehandeld. Graag ben ik u hierbij van dienst. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, merk/type telefoon en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken.

Laïla

Reageer