beantwoord

Klacht!

• 11 november 2015
  • 4 reacties
  • 688 keer bekeken

Telefonisch en via webcare krijg ik een doorverwijzing naar de site, maar ik wil gewoon een medewerker van jullie klachtenafhandeling aan de lijn die dit voor mij gaat fixen.
Wie van Telfort met mandaat gaat mij nou eindelijk eens bellen om deze klacht te behandelen?

>>>>

Contract aangegaan met Telfort. Ondanks toezegging medewerker en notatie gegevens, toch niet afgemeld bij Tele2 = alsnog actie voor mij en extra abonnementskosten.

Dinsdag 27/10
Gebeld omdat het niet werkt, technische dienst geeft instructies, ik lig op mijn knieën om in de muur de blauw/rode aansluiting te verwisselen voor oranje/wit (bleek later niet nodig volgens monteur), medewerker zou na 5 minuten terugbellen, gebeurt niet.
Teruggebeld, krijg na weer tijd wachten een super technische medewerker te spreken ("gladstrijken van de lijn"), en zij geeft aan dat ik 48 uur moet wachten.

Woensdag 28/10
Wordt gebeld voor afspraak met monteur, ik moet aan medewerker uitleggen waarom ik dat vervelend vind.

Donderdag 29/10
Moet vrijnemen voor ontvangst monteur door fout van Telfort, monteur is 2 uur bezig, nog geen oplossing.
Telfort belt mij niet voor update hoe nu verder, dus ik bel zelf maar weer en medewerker belooft vrijdag tussen 11-12 terug te bellen

Vrijdag 30/10
Wederom niet teruggebeld
Half 3 zelf gebeld. Medewerker geeft aan dat in beide technische agenda's geen terugbelafspraak is genoteerd. Krijg eerst een kul verhaal over dat een KPN-monteur onderzoek komt doen, maar medewerker gaat na mijn opmerking dat dit al gebeurd is, contact opnemen met de 2de lijn en belooft mij terug te bellen.
Medewerker belt mij: 2de technische lijn geeft aan dat zij wachten op schriftelijke feedback van monteur. Die heeft blijkbaar nog niet de moeite genomen om een rapport op te maken van zijn bevindingen gisterochtend tussen 08:15 en 10:15. Terwijl ik de oorzaak van de monteur al weet (er komt geen data door) en de medewerker dit namens mij ook al tegen de 2de lijn heeft gezegd, wachten zij toch echt eerst op schriftelijke feedback via allerlei afdelingen, "dat zijn de regels". Kan nog wel 2-3 dagen duren, maar het wordt echt opgelost...
Als ik klacht wil indienen, moet ik een formulier via de website indienen. Kan ik niet worden teruggebeld? "Nee het moet via het fomulier".

Zaterdag 31/10
Internet werkt.

Hoor niets meer van iemand...

Compensatie:
Extra abonnementskosten Tele2 voor niet tijdig opzeggen
Sinds 26/10 geen tv, geen internet, maar wel abonnementskosten Telfort
Alle belkosten naar Telfort + tijd
2 uur moeten vrij nemen voor ontvangst monteur
icon

Beste antwoord door djdebruijn 20 november 2015, 18:34

Vanochtend contact gehad, alles is naar tevredenheid opgelost nu.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo djdebruin, welkom op het forum! Wat fijn dat je naar ons bent overgestapt. Alleen is het jammer dat dit niet vlekkeloos is verlopen. Excuses hiervoor. Om je verder van dienst te zijn ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank.
Reputatie 8
Badge +7
Beste djdebruin, ik heb begrepen je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Aanstaande vrijdag neemt deze weer contact met jou op. Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag van je.
Vanochtend contact gehad, alles is naar tevredenheid opgelost nu.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo djdebruin, wat fijn om dit te vernemen. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan kun je mij gerust benaderen. 🙂