Kan na nummerportering niet meer gebeld worden

• 27 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1429 keer bekeken

Wij zijn van T-mobile overgestapt naar Telfort met nummerbehoud. Op 2-7 zou het abonnment ingaan. Echter vanaf die tijd kunnen wij niet door gebruikers van andere providers in het mobiele net gebeld worden. Ook vaste nummers kunnen ons niet bereiken. Enkel voor gebruikers van het KPN/Telfort netwerk zijn we bereikbaar. Tot nu toe heeft niets geholpen. Er zijn tot 2 x maal toe nieuwe simkaarten uitgegeven, omdat het aan een bepaalde serie zou liggen. Geen resultaat. Ik heb nu al een aantal keren contact gehad met de klantenservice. Zij hebben tot 2 x keer een klacht aangemaakt en er spoed bij gezet. Ik heb zelf al een klacht neergelegd. We zijn nu bijna een maand verder en er is nog niets veranderd. Men zegt dat er aan gewerkt wordt. Ik krijg echter op geen enkele wijze een terugkoppeling en weet niet waar ik aan toe ben. In mijn klacht heb een 2 tal oplossingen voorgesteld, maar ook daar krijg ik geen reactie op, terwijl dit binnen 5 dagen zou gebeuren. Ik vind de service tot op heden ver beneden de maat. Ik vind  ook dat het zoeken naar een oplossing veel te lang duurt. Het kan toch niet zo zijn dat ik een maand niet bereikbaar ben, terwijl wel van mij verwacht wordt dat ik mij aan mijn contractverplichtingen houd. Ik hoop dat het webcareteam wel op korte termijn voor een oplossing kan zorgen. Ik lees daar namelijk wel redelijk positieve berichten over. Ik vind de situatie zo langzamerhand bijzonder vervelend te vinden en dan druk mij zeer voorzichtig uit.

1 reactie

Het probleem is inmiddels verholpen.

Reageer