Kan mijn nummer alsjeblieft opgeheven worden?

• 1 juli 2012
  • 0 reacties
  • 1560 keer bekeken

Ik ben 2 weken terug overgestapt van Telfort prepaid naar een Tele2 abonnement, mét nummerbehoud.  Ik kom er nu net achter dat als mensen mij willen bellen, dat ze een melding horen dat ik niet bereikbaar ben en dat ze iets kunnen inspreken in mijn Telfort voicemail. Dit is zeker niet de bedoeling. Grappig genoeg kan ik wel zelf bellen met m'n nieuwe simkaart, maar telefoontjes ontvangen dus niet.

Ik heb hier van de week al over gemaild maar ik heb geen mail teruggehad. Ik zou nu wel willen bellen maar de klantenservice is gesloten.

Wat dit allemaal erger voor me maakt is dat gedurende de eerste 2 weken niemand mij dus kon bereiken, en dat ik mijn telefoon verloor (ik stel mezelf hiervoor aansprakelijk). Het enige lichtpuntje was dat ik gps tracking apps kon installeren vanaf m'n laptop en kon activeren door te sms'en naar het nummer. Maar blijkbaar kwamen geen van die smsjes aan omdat ze blijkbaar naar de oude Telfort prepaid sim gingen. Het heeft verder hier niks mee te maken maar het maakt m'n drang alleen maar groter om dit af te handelen.

Dus daarom: neem contact met me op via een PM voor mijn nummergegevens.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer