beantwoord

Kan geen databundel activeren

• 8 april 2017
  • 21 reacties
  • 1228 keer bekeken

Ik zou graag een kleine databundel willen hebben, maar het lijkt onmogelijk om dit te activeren. Als ik via de Telfort app een bundel selecteer in de 'winkelwagen', en ik wil verder, krijg ik de melding 'er zijn geen bundels geselecteerd'.

Op de Telfort site, via 'Mijn Telfort' lukt het ook niet. Kies ik daar voor 'abonnement wijzigen', blijven de gegevens van de bundels alsmaar laden, maar er gebeurt niets...
icon

Beste antwoord door milachica 20 juli 2017, 21:33

Potverdikkeme, het is gewoon gelukt via de site!

Modern hoor! 😉
Bekijk reactie

21 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gebruik eens een andere browser bv google chrome
Gebruik eens een andere browser bv google chrome

O ja, dat had ik er nog niet bij vermeld. Ik heb het geprobeerd met Firefox, Safari en Chrome.

Maar toch bedankt voor het meedenken 😉
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt ook extra mb's aanvragen via een smsje

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-mbs-aanvragen.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo milachica, is het nog gelukt om een databundel te activeren? in afwachting van jouw reactie.
Hallo milachica, is het nog gelukt om een databundel te activeren? in afwachting van jouw reactie.
Nee helaas. Het is ook niet iets wat zomaar opeens gaat lukken denk ik, want ik probeer het al maanden zo af en toe.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo milachica, wat jammer dat het niet lukt. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Hallo milachica, wat jammer dat het niet lukt. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Ik dacht eerlijkgezegd even te wachten, omdat ik las dat ik bijna in aanmerking zou komen voor een verlenging.

Nu is het zover, ik kan volgens Telfort verlengen! 'Bekijk het verlengaanbod'.
Na even wikken en wegen besluit ik te verlengen met een nieuw toestel, krijg ik de melding: 'je kunt jouw abonnement nog niet verlengen'.

Telkens als ik een nieuw product bij jullie wil aanschaffen, lukt dat niet.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Milachica, indien je nog geholpen wenst te worden dan ontvang ik graag de gegevens waar ik je eerder om heb gevraagd. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Milachica! De reden waarom het niet lukt om een databundel te activeren is vanwege een openstaande factuur. De factuur van maart 2017 is namelijk nog niet voldaan. Zodra je deze hebt betaald dan moet het lukken om een databundel te activeren. Laat je even weten als het is gelukt?
Bedankt voor jouw gegeven Milachica! De reden waarom het niet lukt om een databundel te activeren is vanwege een openstaande factuur. De factuur van maart 2017 is namelijk nog niet voldaan. Zodra je deze hebt betaald dan moet het lukken om een databundel te activeren. Laat je even weten als het is gelukt?

Maar het lukt al maanden niet. Ik zal m'n afschriften eens nalopen en kijken of er iets raars aan de hand is.
Ik krijg namelijk elke maand van jullie keurig een sms dat de factuur klaarstaat, en maar heel soms een bericht dat de overboeking niet gelukt is (jullie proberen altijd zo rond 20e van elke maand af te schrijven en salaristechnisch is dat natuurlijk het einde van de maand 😉 ). De laatste keer dat het niet gelukt is, was eind januari.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Milachica, dat is vreemd. Mocht het nog steeds niet lukken na het voldoen van de openstaande factuur laat dan even een bericht achter in dit topic.
Helaas. Factuur betaald, betaling is verwerkt, en nog kan ik geen databundel activeren...
Op zich zou ik de klantenservice kunnen bellen en vragen of ze voor mij een bundel kunnen activeren, maar ik zou graag zien dat de functie waarmee je de bundels beheert op 'Mijn Telfort' functioneert.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo milachica, excuses voor de late reactie en nog bedankt voor het voldoen van de factuur. Kun je mij aangeven welke databundel je wilt activeren. Dan kan ik deze voor je activeren totdat de verlenging ingaat.
Hallo milachica, excuses voor de late reactie en nog bedankt voor het voldoen van de factuur. Kun je mij aangeven welke databundel je wilt activeren. Dan kan ik deze voor je activeren totdat de verlenging ingaat.
Ik wil eigenlijk gewoon m'n bundels kunnen beheren. Het is een feature die een provider aantrekkelijk maakt, maar dan moet het wel werken.
Als ik nu kies voor een bundel van 500mb, en na twee weken wordt duidelijk dat dat veel te weinig is, dan wil ik dat kunnen wijzigen zonder dat ik jou moet benaderen via het forum of dat ik de klantenservice moet gaan bellen.

Het is toch raar dat ik op geen enkele manier gebruik kan maken van die service. Ik heb het geprobeerd op een Mac met Firefox, Chrome, Safari en op een Windows computer met Chrome en Firefox. Verder heb ik heb op m'n oude mobiel geprobeerd met de Telfort app, en op m'n nieuwe mobiel met dezelfde app. Bij alle methodes loop ik tegen hetzelfde probleem aan. Zonder nuttige melding waarom het niet gaat.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Milachica, daar geef ik je groot gelijk in. Ik denk dat je momenteel geen wijzigingen kunt doorvoeren omdat je verlenging in behandeling is. Dit ga ik even voor je navragen en kom hier morgen (woensdag 31 mei) op terug.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Milachica, ik heb het een en ander voor je uitgezocht en zie dat de facturen van april en mei 2017 nog open staan. Zolang dat het geval is dan kunnen er sowieso geen bundel wijzigingen worden doorgevoerd. Zou je deze alsnog willen voldoen? Bij voorbaat dank!
Beste Milachica, ik heb het een en ander voor je uitgezocht en zie dat de facturen van april en mei 2017 nog open staan. Zolang dat het geval is dan kunnen er sowieso geen bundel wijzigingen worden doorgevoerd. Zou je deze alsnog willen voldoen? Bij voorbaat dank!
Bedankt voor het uitzoeken.

Wat wel opmerkelijk is, is dat jullie soms een sms sturen als een automatische incasso niet gelukt is, maar dus nu twee keer achter elkaar niet. Ik ben dus gewoon in de veronderstelling dat alles goed is, maar ik werd zowaar zelfs afgesloten.

Nu is alles betaald en verwerkt, en toch kan ik nog altijd m'n bundels niet wijzigen (ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht, aangezien het nu al zo lang speelt)!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo milachica, inmiddels is bekend dat het niet mogelijk is om een aantal wijzigingen door te voeren via Mijn Telfort. Wij hebben dit probleem in onderzoek en hopen het zo spoedig mogelijk te op te lossen. Indien je graag hebt dat ik iets voor je wijzig laat het me weten. Excuses voor het ongemak.
Potverdikkeme, het is gewoon gelukt via de site!

Modern hoor! 😉
Reputatie 8
Badge +16
Fijn dat het is gelukt en bedankt voor het melden! 😃

Reageer